IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

От 1 ноември: София расте, расте и Зелената зона


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

38
Зона Б-5
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Имаше си обществено обсъждане и не е вярно, че никой не се е допитвал до живущите! Паркингите пред блоковете са общинска собственост и никъде в нотариалния акт няма посочено, че еди си каква прилежаща част от паркинга принадлежи на собственика, стига сте говорили глупости! Хората сами си поискаха зоната, защото положението в квартала беше нетърпимо! По цел ден навлеци, паркирали безплатно и не можеш да си спреш пред вкъщи! Жалко, че не го направиха по-рано!
отговор Сигнализирай
37
Ивайло
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
А кога ще махнете колите от ул.Богатица и ул.Люботрън.
отговор Сигнализирай
36
Гост
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Аз съм живущ в Зона Б-5 и никой за нищо не се е допитвал до живущите това си е една схема да точат пари и никой не иска зелената зона да влиза в жилищните комплекси. Едно време когато са купувани апартаментите тези паркинги са били прилежащи към блоковете съответно са платени вече веднъж но сега общината си ги присвоява и ние трябва да плащаме. Не са им достатъчни само улиците вече ненаядоха се. ЖИВУЩИТЕ НЕ ИСКАТ ПЛАТЕНО ПАРКИРАНЕ ОКОЛО ДОМОВЕТЕ ИМ това си е дискриминация
отговор Сигнализирай
35
До Handel
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
A колко коли от тези 800000 се движат всеки ден, по колко километра изминава средно една кола и т.н. Нещата не са по-различни в сравнение с преди 30 години, освен че се влоши извънредно много организацията на движението и паркирането в София, което доведе до задръствания, ниска скорост и проблеми с паркирането.
отговор Сигнализирай
34
Handel
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
До ???: В София в момента има 800 хиляди коли без да се броят ежедневните пришълци. По времето на Тошко бяха 300,000 и пак имаше задръствания, а основните булеварди са си пак същите.
отговор Сигнализирай
33
Handel
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ами трябва да има парици за кметицата. Ако не си уреди и тя едно замъче в Гърция за какво се мъчи да стяава кметица? А това отгоре разни навлеци непрекъснато се оплакват - плочките били криви, паветата изскачали от поглед, шосета асфалтирани без асфалт... Мъка!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Ако това е пълен списък излиза че, ще е платено по периферията на карето "Никола Й. Вапцаров", ул. "Сребърна", ул. "Козяк", не виждам бул."Черни връх" и вътре в кварталчето ще стане мазало.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
След като си платих стикера, разбрах, че на Козяк няма да може да се паркира, има и знаци за това. Тази забрана ще задълбочи сериозно проблема в квартала, макар и с въвеждането на зоната. По малките улички всичко е гаражи, няма къде да се спре успоредно.
отговор Сигнализирай
30
+++
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Кметът и шайката му създадоха в София проблемът с паркирането, като разрешиха презастрояването на София, не направиха паркинги, както правят в подобните на София градове по света и като за капак въведоха платените зони за паркиране, каквито няма в подобните на София градове по света. Платени зони по света въвеждат само когато всички други средства са изчерпани.
отговор Сигнализирай
29
Некой си
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
Очаквам зоната с нетърпение. През деня в делничен ден в квартала повече от половината автомобили са на приходящи, т.е. нямат новозакупен стикер, някакъв ужас е да намериш къде да паркираш. Имало е случаи, в които съм обикалял по половин час около блока, за да намеря къде да паркирам.
отговор Сигнализирай
Новини