IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

От 1 ноември: София расте, расте и Зелената зона


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Платените зони винаги задълбочават проблема с паркирането.
отговор Сигнализирай
27
???
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
В момента личните коли в София са около 120-150 коли на 1000 човека население. Какво ли ще стане когато достигнем средните нива за големите градове в ЕС от над 500-600 коли на 1000 човека население? Какво ли ще стане ако започнем и да използваме колите си както ги използват в големите градове в ЕС и изминаваме по 10 пъти повече километри от сега?!
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Таз година центъра, догодина околовръстното, а до 2020-та най-вероятно ще се отпочнат и първите километри на магистралите. Което може би не е лошо, защото и без това по тях се кара в насрещното, но поне ще се намали спирането на аварийки...
отговор Сигнализирай
25
Чоко
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
Какво се случва в община Оборище без зелена зона. Живеещите в Подуяне си припалваха трошляците, изминаваха Ботевградско шосе и паркираха зад стария театър София. После се качваха на трамвай 22, който между другото идва точно от Подуяне и продължаваха към Центъра. За живеещите там е ад да намерят място около домовете си за паркиране. Два пъти са ме вдигали за неправилно паркирано защото искам да посетя болните си родители, живеещи точно там.
отговор Сигнализирай
24
Край
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
2030 г. Българите ще живеят в 5те големи градове. Градовете хората могат да ги поберат но колите им не.И в момента инфраструктората и градоустройството на София е за половината от колите в града. Ако не се вземат мерки за ограничаване на личните коли града ще стане непроходим.Невъзможността да се самоограничат българчетата е индикатор че държава не могат подредят. Да идва нов освободител.
отговор Сигнализирай
23
Кръстьо Костов
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
До Чоко 25А защо да не го направи ? Кое би я спряло ? Правителството посегна на тях, ред е на Община София (която и да е тя) ...Що се отнася до "автоморгата" - това се бори с вдигане на доходите, а не с увеличаване на разходите.
отговор Сигнализирай
22
До 24 Чоко
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Всъщност в София колите са отнсително нови - средна възраст 11 години и добре поддържани. Проблемът е, че общината създава проблеми с паркирането, след това ги задълбочава и накрая въвежда платени зони. Парите от платените зони в мутребнската фирма, а не в общината. Общината нищо не печели от платените зони за паркиране, печели мафията.
отговор Сигнализирай
21
Чоко
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 10
До Кръстьо КостовЕстествено, че може, но няма да го направи. Но след като града се превърна в една огромна автоморга, трябват и драстични мерки
отговор Сигнализирай
20
Кръстьо Костов
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До ЧокоЗначи, казваш че ако поиска Община София (между другото - коя е тя ?) може да наложи годишен данък в размер на 100% от цената на жилището ?
отговор Сигнализирай
19
Чоко
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 14
Тези които плюят, сигурно никога не са били в Италия , за да видят какво е плащане за паркиране. Има и многобройни многоетажни паркинги но и те са с пари. Крайно време е да се разбере, че инфраструктурата е на Община София и тя може да определи целия град за платено паркиране. Проблема е на тези, които изкупиха *** на Европа на цената на сносен телевизор и искат да си спират където намерят за добре. Края се вижда.
отговор Сигнализирай
Новини