IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Учени умуват: Такса "задръстване" и край на трафика в София!


Обратно в новината

Коментари Коментари

85
До 96 трафалгар
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Колко по-малко са били колите в София преди 1989-та. Там, където съм живял, който имаше кола преди 1989-та, има и сега, който нямаше, няма и сега. На едно от местата, където съм живял в Центъра на София, в началото на 70-те имаше 1-2 паркирани коли между две пресечки, а в края на 80-те колите бяха паркирани плътно една зад друга от двете страни на улиците. Там стана Синя зона още от началото и сега паркираните коли са два пъти по-малко.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Абе те пуснаха Северната тангента и от там по Хемус и не направиха поне един буферен паркинг за ТИРове та като стане проблем нагоре по магстрала да има къде да ги отбиват, Вие искате паркинги в центъра да Ви направят
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
В чистите европейски градове има такса за влизане в централната градска част, като това се засича на вход от камери, а сметката се получава онлайн. Но ние, като "IT лидер", не можем да съберем глобите, а за таксуване в реално време .... чакай до 2050-та! Освен това, по татово време имаше правила за зареждане на магазините в извън-пиковите часове, но това сигурно е "отживелица", нали?
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
парите от таксата ще отиват за джиповете на депутати и метреси около техните хотели и кръчми, а гошо от надежда ще плаща
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Вдигнаха цената на билета, направиха градския транспорт по-скъп от ползването на личната кола и сега реват за трафика. На мен ми е доста по-евтино да си ползвам колата, при това имам директен автобус. А на някой който трябва да смени две превозни средства, градския транспорт му излиза златен.
отговор Сигнализирай
80
българина
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
"Учените" зад паравана на всеки проблем в ***, криейки се.. търсят само основание да събират ПАРИ!!!! Явно е че не решават проблемите.. а само кинти да щипят! Докато примерно в нормалните ЕС държави правят други решения - четни нечетни номера регистрационни.... и решенията не се базират НЕПРЕМЕННО НА ПАРИТЕ!...
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Първо разрешават застрояване, при което оставят едни тесни улички, в които едва се разминават две коли, не предвиждат никакви по-широки пътни артерии, като за милионен град. И след като създадат задръстванията, предвиждат такси.
отговор Сигнализирай
78
Обективен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Тези ли са учени?!---Теодор Караколев - журналист, прави материали за изкуство и култураГеорги Вулджев - главен редактор на ЕКИП (какво е това?), пише статии на политически и икономически теми
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До SHEFAИ какво- в понеделник ще ходя на работа, а във вторник ще летя.
отговор Сигнализирай
76
trafalgar
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
пишете какво било преди 1989..ама то е смешно, тогава нямаше толкова автомобили, защото се чакаше с години за да си го закупиш ! соц. толкова е увредил всички системи, че сега е мъка да се оправ това. уж било евтино, но само софия е била през соца без метро в сравнение с другите соц. столици.Сега са нужни подземни пакринги и велоалеи, нищо повече.
отговор Сигнализирай
Новини