IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Учени умуват: Такса "задръстване" и край на трафика в София!


Обратно в новината

Коментари Коментари

65
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
по високо стрителство хубаво, ама ако го набиете и него в централната част, хептен ще стане манджа с грозде, просто създайте административни ибизнес зони в периферията, ама отде толкова акъл
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Преди 1989 година наистина се парвеха изледвания и анализи, за да се реши как да се организира движението и паркирането и как да се организира градския транспорт. Сега решенията се взимат от хора, които нямат никакво понятие какво е това голям град. Тяхното мислене стига до град с размерите на Самоков. Като не стават за това, което работят, да подават оставки.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До Анонимен 69Не е ли по-лесно да се направи по-добър градски транспорт? Разсъждаваш като типичен български политик - "дай да им бръкнем в джоба, те като нямат алтернатива ще плащат". За това всеки се опитва да изклати системата по някакъв нячин
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Задръстване с забрани и такси не се оправя. Поредните некадърници, които решават какво да стане в София. Затова сме на този хал.
отговор Сигнализирай
61
Няма експерти
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Цитат: По-високото строителство в столицата, според него, ще доведе до ... по-малко ползване на автомобили с по-кратка дистанция.---Боже събери си вересиите. По-високо строителство, означава много повече хора, съответно и много повече автомобили. Точно обратното трябва на София - да се забрани строителството на сгради над 3 етажа в Центъра на София.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
До АнонименТрябва по всякакъв възможен начин (горива, такси, ограничения) да се прави така че да е по-неудобно и скъпо за автомобилистите и в същия момент да става по-удобно и евтино за пешеходци, колоездачи, градски транспорт...___И да приемем че всички от утре си хвърляме колите и минаваме на велосипеди и градски транспорт, тогава откъде ще дойдат пари за подържане на инфраструктура, велосипедистите не плащат данък, градския е на дотаци.... к'во правим?
отговор Сигнализирай
59
Смешник
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Вааа просто софия не е българия, имяестирайте в провинцията и сами ще се наредят нещата
отговор Сигнализирай
58
до 69
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Твърдо "ЗА". Но едно ще кажа. Хора с мижави (за София) заплати от рода на 1500лв. карат по 2 коли и пръскат пари за тях като невидяли... Манталитет. Такъв човек изобщо не би следвало и да си помисля за автомобил, а той кара 2 и ходи навсякъде с него... И влага луди пари в тях, защото са немски бракми на 20 години. Огромен данък, гражданска- това е решението.
отговор Сигнализирай
57
до 67
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Това е ясно, но това не се желае и няма воля.
отговор Сигнализирай
56
AZ123
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Напълно съм съгласен с това предложение! Работя с датчани и са супер учудени, че вечерно време в София имало такива задръствания. В Копенхаген споделят, че задръствания има само в изходните места на Копенхаген защото само хората, които не са от града пътуват с коли. Всички които живет в града използват или градски или колелета. Тук имам колеги, които живет на 5-10 мин. пеша и идват с коли. Манталитета ни е такъв, култ към колата и показване на статус...
отговор Сигнализирай
Новини