IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Учени умуват: Такса "задръстване" и край на трафика в София!


Обратно в новината

Коментари Коментари

185
Стар Софиянец
преди 6 години
Харесвам 46 Не харесвам 0
Настроиха нови блокове в тесните улички, в новите квартали направиха улиците тесни и без тротоари само и само за да се набутат повече блокове, и този чyкyндyp Вулджев говори за по-малко регулации и високо строителство!?
отговор Сигнализирай
184
NB
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Мислете му, спасявайте се/оправяйте се. Аз съм добре, моето градче си е състезателна писта, особено през ноща. Всичко младо бяга по големите градове и чужбина хаха.
отговор Сигнализирай
183
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 2
Само в тази държава светофарите са тип "червена вълна". Светва ти зелено и докато стиглеш до следващия двеста метра по-напред и вече ти свети червено. И така докато минеш бул. Александър Малинов, дори да няма нито един автомобил, си изгубил едно десет минути в висене по светофарите.
отговор Сигнализирай
182
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 46 Не харесвам 0
Задръстванията най-често се дължат на ненужни светофари, на светофари работещи в безумен режим, на ограничения на скоростта много под необходимото, на лошо определено еднопосочно движение, на стеснени улици заради паркирането на коли, заради липса на пароместа, заради платените зони за паркиране и т.н.
отговор Сигнализирай
181
незапознат
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Трябва да се има предвид , че проблемите със задръстванията в 90% от случайте са заради неправилно спрели "за минутка" ... един спрял за цигари/кафе и 10 човека губят 5 минути всеки един - почти един час , заради едно кафе от 50стотинки.
отговор Сигнализирай
180
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 4
Трафикът не трябва да се намалява, малък е. Даже по времето преди 1989 беше значително по-голям. Тогава задръстванията бяха малко и колите вървяха. Сега пълзим, заради лошата организация на движението и паркирането. Това, че има стояща на едно място колона от коли, не означава голям трафик. Означава некадърност да се организира движението. Колко коли минават за примерно 10 минути по Цариградско шосе примерно пред хотел Плиска и колко биха минали, ако колите се движеха с до 110 км/час, както беше
отговор Сигнализирай
179
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
намалението на трафика може да стане стане по два начина чрез разпределение на трафика или чрез създаване на алтенативен метод които да е по изгоден вариант и да бъде предпрочетен от по голяма част така че да се намали трафика по естествени причини, а останалите приказки като тези горе са да си чешат езиците, вярно че изпозват ненаучни методи но не е задължително да са учени за да чешат езиците напротив научния метод пречи защото трябва реално решение на задачата, а не просто да си чешат езиците
отговор Сигнализирай
178
До Край
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Крайчо, мамин сладък. Не съди по себе си за другите. Те са нормални хора.
отговор Сигнализирай
177
ДА
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
До ПровинциалистаСофиянец и шоп не е едно и също,защото софиянци няма!Те са по чужбина!В София са дошли провинциалисти,които се правят на софиянци,докато не си отворят устата.Някои вече дори са се научили да говорят правилно.Трагедията е ,че всички сме излезли от село,но селото не ще да излезе от някои!Защото има огромна разлика между селянин и ***!
отговор Сигнализирай
176
Тиквунски данък
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 7
Хайде честито на шопите за новия данък. Кой си избира тиквуна той сега да си го сваля. Тиквуна е плод на гласовете на шопите и ромите
отговор Сигнализирай
Новини