IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Учени умуват: Такса "задръстване" и край на трафика в София!


Обратно в новината

Коментари Коментари

175
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Не се притеснявайте - незаменими ора няма е казал Йосиф Висарионович! Меркелица си заминава а с нея и баце отича в канала. А от там и гепаджийте. Тогава гепаджийските калинки с които София е наводнена насилствено ще си заминат по родните места оти няма да има еврофонтани! Кат гледам талпата е вече пофготвен да ърли пешкира - просто трябва да има виновен.
отговор Сигнализирай
174
учени мани, мани
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 2
"Експертния клуб за икономика и политика.Автори на доклада са Георги Вулджев и Теодор Караколев."Хахаха тия двамата са на Бойко силоваците от НПО-та, дето висят на държавния бюджет и получават по 70 000 000 млн. лева директно от хазната!Тия НПО силоваци ги ползват за обществен дебат, когато трябва да се вдигат данъци и такси- с " еко" загриженост!Не знам бг гражданите да са упълномощавали да ги представляват самобявили се НПО активисти- " еко, ***, прозрачни икономисти и т.н."!
отговор Сигнализирай
173
Край
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 7
Интернет и демокрацията имат един ОГРОМЕН проблем - Идиотията заглушава гласа на разума. За да функционира демокрацията трябва критична маса разум в обществото - където я няма става българизация.
отговор Сигнализирай
172
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 3
Не знам защо тук някакви твърдят, че хората имали по 2-3 коли. Живея в Центъра на София, в блок от преди 1989 година, с 24 двустайни и тристайни апартамента и осем коли. Никой няма по две коли. При синът ми са 40 апартамента, 2-3-4 стайни, колите са 24, като два четиристайни имат по две коли. При дъщеря ми са 32 апартамента, 1-2 стайни и 8 коли.
отговор Сигнализирай
171
Провинциалиста
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Алоо добре изпипаното гражданче. За мене е едно също. Къде софия, там и шопия :D
отговор Сигнализирай
170
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 2
България, вкл. и София доста изостава по брой коли на човек от населението от средното ниво на ЕС, което означава, че колите ще се увеличават, трафикът също ще се увеличава. Проблемът е, че вместо кметове и общинари, в София си имаме пълни некадърници - Фандъкова и шайката й.
отговор Сигнализирай
169
PV
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 17
Просто трябва да се направи една статистика на автомобилите(година на производство и evro категория) и анализ на най-натоварените участъци. На база резултатите да се каже , автомобили произведени преди 2010 или под категория evro 3 (например) трябва да плащат допълнителна такса ако искат да влизат в тези зони. low emission zone. По този начин ще се разпредели трафика. Ама не нашите играчи искат да цицат от всички.
отговор Сигнализирай
168
Питам
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
А не може ли без такса? Просто де се регулира пътникопотока.
отговор Сигнализирай
167
Провинциалиста
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
До бате Манчо : да се ограничи притока на капитал и чужди инвестиции за софия да видим тотава кой ще стъпи там въобще.
отговор Сигнализирай
166
Бате Манчо
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 16
До ПровинциалистаДа се ограничи достъпа на неродени в София до града- ако не са по неотложни ангажименти-да паркират извън града.
отговор Сигнализирай
Новини