IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Край на перфораторите: Слагат система срещу "споделеното билетче" в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
Не виждам проблема за споделеното билетче. Няма логика. Един билет е предвиден, или разрешава да се движи пътник с него от едната крайна спирка до другата крайна спирка. Ако по този маршрут три или четри човека си препредадат билетчето няма проблем. Проблема е ако това билетче се ползва цял ден.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Това го говорят от 2 години.
отговор Сигнализирай
8
Охобохо
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
В Япония си плащаш за изминато разстояние.Има машина натискаш спирката на която си и тази до която искаш да отидеш и ти изкарва билет с цената до там.По-далече по-скъпо и само там можеш да слезеш докъдето си платил,защото са врътки и не те пуска да излезеш от спирката ако се правиш на тарикат и натиснеш за по-късо разстояние,а искаш да излезеш от по-далеч.Има начин да се направи и тук а не за една спирка 1,60лв и до най-последната спирка пак 1,60лв.Колкото се возиш за толкова да плащаш.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 34 Не харесвам 3
много милиони ще приберат този консорциум, учителката как изчисли, че ще бъде ефективна?
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 49 Не харесвам 3
Цената на билетчето ме накара да се возя само в колата.
отговор Сигнализирай
5
Охобохо
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 6
В Истанбул от години спирките са заградни и вътре седи полицай.Влиза се през врътки като на метрото и с електронна карта,като се валидира.С една карта могат да влязат толкова човека колкото пари има в нея.Картата важи за всички видове транспорт и лодките без самолет.Просто е и колкото повече пътуваш,толкова по-малко пари ти взима от картата.Пълни се на всеки реп.Няма контроли,няма хартиени билети,няма и гратисчии.За по-крайните квартали само от първата врата пред шофьора се качват и валидират.
отговор Сигнализирай
4
Waffen SS
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 2
Още преди много години в Италия,по-точно в Триесте имаше подобна система.При качването в превозното средство билетчето,/което е малко по-твърдо/ се поставя в таксуващото устройство и се отбелязва на билетчето часа,датата и номера на линията.След това с билетчето може да се пътува по всички линии в продължение на 75 минути,цената беше 1 евро
отговор Сигнализирай
3
Стамат
преди 5 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
Пак харчене залудо! Кво ще стане с жълтите валидатори? А ква е ползата от умните светофари?
отговор Сигнализирай
2
Жо
преди 5 години
Харесвам 42 Не харесвам 2
СИСТЕМАТА ще заработи "до края на следващата година".Писна ни да се повтаря в последните 10 години за електронното таксуване- Ще заработи "до края на следващата година". "До края на следващата година" вие няма да сте кмет, госпожо Графигнатиева!
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 42 Не харесвам 4
Това трябваше да се въведе още преди години. А за патладжанския гратис нещо ще направите ли? А относно това, че според Върховния административен съд цената на билетчетата е незаконна? Ами за въпроса, че само в около3% от превознит средства на СКГТ има климатик, а много от тях нямат дори прозорци, които да се отварят?
отговор Сигнализирай
Новини