IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Край на перфораторите: Слагат система срещу "споделеното билетче" в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

130
R
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До АнонименАвтобусите били на 2-3 минути. Вие явно сте извънземен или си мислите, че вече няма хора, пътували с градския транспорт преди 89 та година. Не пишете глупости. Понякога се е чакало и по 30 минути, винаги препълнени, дори вратите не се затваряха. Вярно, не се движеха с 5км в час като сега, но си беше истинска еуфория. Единственото хубаво нещо тогава, беше, че бях млад. Или както беше писал един форумец - ДА, ама при Живков ми ставаше, а сега - не :)
отговор Сигнализирай
129
Pv
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Цената на билетите и картите не е висока.Доходите са ниски.В цената на билета също така влиза и загубата от тези които не си плащат билетче.Т.е. ако всички си плащат ще има повече приходи ,по добри условия и стабилизация на цената(въпреки че в БГ по скоро някои ще открадне и прецака всичко)
отговор Сигнализирай
128
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
добре де, ама това как ще реши проблема с по-*** нови българи, които са винаги на тумби и за тях правилата не важат? Или те всъщност не са проблем за нашите управляващи?
отговор Сигнализирай
127
Да допълня...
преди 5 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Как има пари за всякакви глупости а за заплати и пенсии няма ? Споделеното билетче е рядко явление и не заслужава такива инвестиции.
отговор Сигнализирай
126
факт
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
такава система действа от 20-на години в автобусите в Солун. Перфорирането" е отпечатване на дата, час и номер кола,т.е. чекиране във всеки автобус. Имат половин билет,билет за 1 курс, 2 курса с прекачване и време между 2 чекирания до 70 минути, ако не греша. Един двоен билет е достатъчен за пътуване от западния край на града до летището на източния край. Около 20 км са и в натоварените часове е почти час и половина с чакането по спирки и прекачване. Ако Солун беше български, нямаше да е така!
отговор Сигнализирай
125
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
До 1989 година почти всички пътуваха с карти и нямаше нужда от специални устройства, валидации и т.н. След 1989 година народа обедня и започнахме да изоставаме от другите държави в Европа. Затова сега сме 25-30 години след тях - благодарение на последните 30 години.
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Как край на перфораторите? Аз какво да ги правя тези 10 талона, които си купих вчера? С градски транспорт пътувам два пъти в годината ...
отговор Сигнализирай
123
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Преди 1989 година градския транспорт беше в пъти по-редовен от сега, но и тогава смятахме, че не е редовен. Де я тази нередовност сега... Тогава автобуси на 2-3 минути, а сега на 15-20 минути...
отговор Сигнализирай
122
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Защо трябва с моите пари да се поддържа обществен транспорт, който не ползвам? Мръсно, нарядко са, бавно се движи и за капак на всичко и много скъпо. Защо има хора, които го ползват?
отговор Сигнализирай
121
3M
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
До АнонименКогато хората "на запад" развиваха своите общества, ние гонехме класовия враг и следвахме петилетни планове. Не забравяйте че Родината ни е 45 години в страни от нормалното развитие и много трудно ще ги навакса!
отговор Сигнализирай
Новини