IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Платените зони на "Оборище" не решават проблема на живущите


Обратно в новината

Коментари Коментари

46
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До КрайМи в големите градове по белия свят не че колите намаляват напротив много повече са, но има много паркинги /подземни, надземни/ и по улиците се спазват ясни и точни правила за движение. А тука една мафия "Паркинги и гаражи" само пребират пари и това е. Да са направили някой паркинг?
отговор Сигнализирай
45
Край
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Ми в големите градове по белия свят колите се ползват все по малко обаче в Бангалор София и Найроби се увеличаватПървичните и глуповати общества ги имат за велика ценност и символ на успех
отговор Сигнализирай
44
Реалист
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Ясно е, че все повече хора ще използват автомобил, за да си свършат работата, която има да вършат - да заведат деца в различни детски градини и училища и после да отидат на работа, а вечерта в обратен ред. Други вместо да губят часове с отвратителния градски транспорт на София отиват на работа за 10-20 минути с кола. На трети работата им е такава, че без кола не може - обикновено свързана с тежък или обемист багаж.В последно време има и нов фактор - градският транспорт стана по-скъп, освен че е
отговор Сигнализирай
43
Реалист
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Очевидно е, че броя на колите в България, вкл. и в София, ще се увеличава, защото доста сме изостанали от средното ниво на ЕС. Очевидно е и че паркоместата трябва да се увеличават, но през последните 30 години паркоместата намаляват - застрояват се паркинги, въвеждат се платени зони за паркиране, небето строят закрити паркинги, както е в нормалните държави. Решението е ясно - нови паркоместа, както е по света.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
В Западна Европа отдавна разбраха, че автомобилът е необходимост и направиха така, че всяко семейство да има възможност да притежава поне една кола, а вече и всеки пълнолетен да може да има кола. В България някакви мaлoyмници грачат против колите и твърдят, че кола трябвало да притежават само богатите, с бедните да са без кола.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
София е доста по-назад от Виена по брой лични автомобили на човек от населението - почти наполовина от нивото на Виена. Въпреки това някакви *** продължават да баят, че колите в София били много. Във Виена огромен брой коли са скрити в закрити паркинги, а в София тези закрити паркинги са много малко и колите изглеждат много, без да е така наистина.
отговор Сигнализирай
40
Стар Софиянец
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Във Виена повече от половината семейства имат поне една кола, а често имат и повече от една кола, а в София по-малко от половината семейства имат кола. Това при условие, че общественият транспорт във Виена е много добър, а в София е много зле.
отговор Сигнализирай
39
Стар Софиянец
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До около 1963 година в София имаше много малко коли. Примерно на ул. Неофит Рилски между Раковски и Ангел Кънчев понякога имаше една кола, понякога нито една. После колите започнаха да се увеличават и към 1983 година вече се паркираше и от двете страни на улиците и там направиха проект за огромен подземен паркинг, но дойде 1989 година и паркинг няма. С въвеждането на платената зона там, паркоместата намаляха наполовина
отговор Сигнализирай
38
Край
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Градовете като София разчитат на силен градски транспорт - точен до минута, бърз и комфортен. Във Виена правостоящ не можеш да видиш в метрото. Паркинга в центъра - 40 лв. на ден - ако ти отърва заповядай.Колата там е излишно бреме а не символ на благосъстояние ОБАЧЕ *** още им се не е нарадвал. В белия свят ги изхвърлят и даже ще ги забраняват - *** още ги мечтае.
отговор Сигнализирай
37
Край
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
колете в София отдавана са повече от законните места за паркиране. И продължават да ги карат с автовозите. Няма как в 1.4 млн. град всеки човек да е с кола - даже и всички градинки и детски площадки да ги направим на паркинги. Софянци ще го научат по трудния начин - след като си похарчат паричките за "нов внос" ще усановят че няма къде да го дяват а по улиците пълзят с 15 км. в час средна скорост.Опита да се сбъдне мечтата на всеки беден ром и българин да е с кола - "баровец" е *** и скъп.
отговор Сигнализирай
Новини