IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Платените зони на "Оборище" не решават проблема на живущите


Обратно в новината

Коментари Коментари

36
Картофчо
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Мушмороци! Ето щом искате да си плащате - няма проблем! Готово - плащайте абонамент за зоната. Ама то няма толкова места колкото абонамента са продадени. Това си е ваш проблем - вие просто сте искали да си плащате а не места за паркиране!Сега като се светнахте не е лошо да попитате къде са парите събрани от зоните! Бяха обещани за изграждане на подземни и многоетажни паркинги. Някой да е виждал наскоро изграден подземен и пногоетажен паркинг в центъра???
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
През 1999 година в квартала построиха два блока с по 60 апартамента и нито едно паркомясто, вкл. и на улиците до блоковете. А познайте къде паркират тези около 50-60 коли от двата блока. Какво ли ще стане когато всяко семейство се сдобие с кола и колите станат 120?
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
В София личните коли са между 180 хиляди и 220 хиляди, което е малко. Фирмените автомобили са повече. Очевидно е, че личните автомобили ще се увеличават поне докато почти всяко семейство стане притежател на кола, както е в Западна Европа.
отговор Сигнализирай
33
Обективен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Като за начало трябва да се премахнат платените зони за паркиране, за да се облекчи паркирането в София. След това трябва да се направи това, което направиха всички големи градове по света преди 30-50 години - ефективно използване на улици и части от зелени площи за паркиране, както примерно е във Виена. Успоредно с това, строеж на хиляди общински паркинги в цяла София. Чак тогава може пак да се въвеждат платени зони за паркиране, но не цели квартали, а само части от някои улици.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Като сте ***, продължавайте да искате да плащате за нещо, което не получавате. Платените зони в София са просто един допълнителен данък за колата и НЕ РЕШАВАТ проблема с паркирането. И 10 хил лв да плащаате, като няма достатъчно паркоместа - все тая. Вместо да искате спиране на това тотално застрояване и изграждане на паркинги - вие ревете за още платени зони. Малко ви е сегашната такса. Да се вдига.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Във София 45,6% от домакинствата имат кола, като средния пробег е 10 хиляди километра на година. В големите градове на Западна Европа обикновено 80% от домакинствата имат кола и средният пробег е 50-60 хиляди км/година. В София гъстотата на населението е от два до 16 пъти по-малка от гъстотата на населението в тези градове. Защо в София има по-голями задръствания и е по-трудно паркирането?
отговор Сигнализирай
30
До 18
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Прав си. По времето на бай Тошо в цяла България имаше 2 москвича, 3 лади, 4 трабанта и 1 шкода и нямаше проблем с паркирането. Сега всяко семейство има по 20-30 коли и ще става още по-зле. До 10 години всяко семейство ще има поне по 100 коли.
отговор Сигнализирай
29
Софийска баница
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Синята зона трябва да работи всеки ден минимум до 21:00 ч. И цената да бъде поне 5 лв. на час защото тези 2 лв. на час, вече не могат да накарат никой да НЕ се домъкне с колата си баш в центъра.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Никъде в Европа не е решен въпроса с паркирането, защото има много коли. Единствено в Япония въпроса е решен така, не можеш да си купиш кола ако на докажеш, че имаш парко място.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Сигурно ще прозвуча неприемливо за някои, но може би трябва да се проучи опита на Стокхолм. Там паркирането е платено навсякъде в града, като сумите са според района. Има почасови, дневни и месечни. А влизането в широкия център се засича от камери и се начислява такса. Ако влизаш няколко пъти има някакъв таван/ден. Това драстично намалява притокът на коли в центъра, както и изоставените трошки по улиците и паргингите.
отговор Сигнализирай
Новини