IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Метро "одисея": центърът на София недостъпен до края на 2010


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

64
tuti
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
pardon...iskah da kaja , che ima tramvay kum wimbledon
отговор Сигнализирай
63
tuti
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
v london ima metro kum wimbledon
отговор Сигнализирай
62
Петохмена
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Аменхотеп, целия свят ти е крив! Как пък не се намери угодия за теб?! Бога ми, по-голямо мрънкало от теб не знам дали има! Аман от такива мрънкащи дървени философи като теб! Затова се на тоя хал, от всезнайковци и балони с въздух под налягане.
отговор Сигнализирай
61
друг Владко
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Не си много прав... Първо, в Париж лифт има, и то вътре в града. Нашите са по Витоша, което някак не е същотоВторо, всеки един от тези градове вече е оправил транспортните си проблеми... Можеш да обърнеш внимание на парижкото околовръстно например, както и да попрочетеш как се е появило - типичен пример за инфраструктурно подобрение. (ако те мързи - съборили са си стадиона, само защото е пречел на строежа. После и него са оправили, учудващо за българския акъл)
отговор Сигнализирай
60
Владко
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Аз представих факти, не се хващай за думите. Освен това ще ми е интересно да ми споделиш в колко (много според теб) градове има влакове, трамваи, тролеи, автобуси, метро, лифтове? В София ги има. Пример: В Барселона няма тролеи, в Париж няма тролеи и лифтове, в Лондон няма тролеи, трамваи и лифтове, в Ню Йорк няма тролеи, трамваи, лифтове и т. н. Хубаво е когато нещо се твърди да има факти.
отговор Сигнализирай
59
mishka
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
spiraneto na tramvay 1 oznachawa, che za da stignesh ot shirok centyr do centyra trqbwa da dup4ish 2 bileta.Aman znachi...
отговор Сигнализирай
58
Изчезващ вид
преди 14 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Вярно,такова крупно строителство е голямо неудобство,но по-добре да бъуде изтърпяно и после заедно с други мерки,забраняващи едно и стимулиращи друго,да се разтовари ужасният трафик,защото каквото и да се прави горе,няма площи и улици,които да поемат този мравуняк.Не знам дали липсата на метро не е част от проклятието ни.Кое ли ни е като хората...?Цяла европа как съумяха кога още всички да си построят,само нашите управници лапаха мухи 45г след 9 септ.презкоетовреме СССРдавашевсичкосамодасместях
отговор Сигнализирай
57
tuturutka
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
to ne stiga, che kvartal Ivan Vazov ima 1 tramvay, ami sega i nego vzemete, che sprete.Ne vi e sram!
отговор Сигнализирай
56
Изчезващ вид
преди 14 години
Харесвам 30 Не харесвам 1
Истината е построяване на нормален голям метрополитен с няколко кръстосващи се на различни нива метродиаметъра,свързани помежду си с малък и голям кръг/в широкия център и в периферията на града/.Това ще осигури придвижване за минути до всяка точка.Кани се чужд инвеститор-концесионер,превръща се градът в стр.площадка,но след 2-3г.проблемът с трафика е решен.В пакет с това-прескъпи паркинзи в центъра и около него,ца тези глезльовци,свикнали да си возят мъдете и "до ***".
отговор Сигнализирай
55
bzb
преди 14 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Даващите акъл за паркинги в центъра, я се замислете малко. Дори и да ви ги построят тия съоръженя да не смятате, че ще са по-евтини от сините зони? Напротив! Мен ако питате престоят в центъра трябва да се таксува много скъпо, за да се стимулира НЕизползването на автомобили... Евтини паркинги да има около метростанциите извън центъра.В по-далечен план пък да се предвидят пътни артерии, които да свързат двата края на града, без да е необходимо да минаваш през центъра както е сега.
отговор Сигнализирай
Новини