IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

София взима 50 млн. заем за градския транспорт


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

41
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
-Г-н Премиер , говори ли ви нещо името Стенли???- Да , аз го набих......
отговор Сигнализирай
40
ТТ
преди 14 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
За софия може 50 млн. заем а за Пловдив не може никакъв така ли? Благодарим др. Борисов благодарим от сърце. Не казвам че на софия не са и нужни парите ... но просто е очевадно къде най много се наливат пари. Споко ... скоро няма да може да се диша в софия ... то вече е започнало ... сърдите се че много хора идвали от провинцията ... ми кво да правят като в провинцията не се инвестират и половината от парите които се инвестират в софия ... и хората няма къде да работят.
отговор Сигнализирай
39
WTF???
преди 14 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Според мен най-странното в цялата работа е,че съществуватъ европейски програми за благоустойство в градските райони,(JESSICA)по които се отпускат пари именно за такива цели-модернизация на спирки и станции,като не говорим за една обикновенна метална констукция,която да струва един куп пари,а спирка със звукова информация,електронни табла и тн.....Явно е по-добре да връщаме пари ,отколкото да ползваме европейските пари....старнно нещо са нашите политици
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Днес разбра, че месечна карта за цяла градска мрежа струвала 50 лв. Това прекалено малко.
отговор Сигнализирай
37
Потвърждаващ
преди 14 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Возих се на този трамвай в края на ноември 2008 г. - в най-големия студ - вътре топло, уютно и просторно. Хората по спирките на 5 нарочно пропускаха другите трамваи, за да се качат в синия. Доколкото съм чел коментари, хърватският трамвай е най-евтин от този клас, и най-адекватен за разбрицаните софийски линии. И както стана ясно - нов хърватски трамвай е по-евтин от т.нар. "модернизация" на Инекон". Но докато не се задоволят нечии лични финансови интереси, ще се возим на допотопни возила...
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Какво да я коментираш системата за електронно таксуване - моралро и технически остаряла още при внедряването й, как точно ще я внедрят в автобусите Бог знае. Щото се питаме след като автобусите са преобладаващия транспорт, как така го оставиха на самотек. Или може би, защото автолиниите са дадени на концесия и концесионерите си плащат, а гратисчиите са за сметка на концесионера?
отговор Сигнализирай
35
ъ
преди 14 години
Харесвам 20 Не харесвам 6
Първо да научат всички столичани и придошли да си купуват билетчета, че всичките са едни дребни селски тарикати дето само искат да ползват блага без да плащат.
отговор Сигнализирай
34
ben
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Предложението на Столичната община е Центърът за градска мобилност да вземе кредит до 50 млн. лв., от които 25 за покриване на задълженията към транспортните оператори, а другите 25 за строителството на спирки и доизграждане на системата за електронно таксуване в автобусите и в метрото.много ме кефи как се чете избирателно "и доизграждане на системата за електронно таксуване в автобусите и в метрото."за тази част нямя нито един коментар
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Вземайте, вземайте да видим после кой ще ги връща, защото младите с основание заминаха на запад и нямат намерение да се обръщат назад, а пенсионерите едва ли ще са живи да връщат.
отговор Сигнализирай
32
до 17
преди 14 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Измекярите като теб никога не ще разберат, че след като ползваш ПЛАЩАШ ! Като не ти харесва не ползваш ! Но уви с празнатата ти червена глава едва ли ще го прозреш!
отговор Сигнализирай
Новини