IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

София взима 50 млн. заем за градския транспорт


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

31
2
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
С удостоверение 20090429121801/29.04.2009г. от Агенция по вписванията се удостоверява, че в търговския регистър е вписанa промяна за единия от управителите на дружеството "Център за градска мобилност" ЕООД. Управители са инж. Николай Костов и инж. Марчело Доковски. Адрес на управление на "Център за градска мобилност" ЕООД е гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" 84.
отговор Сигнализирай
30
1
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
С удостоверение 20090202090802/02.02.2009г. от Агенция по вписванията се удостоверява, че в търговския регистър е вписано ново дружество "Център за градска мобилност" ЕООД. То се създава от двете общински дружества "Столична компания за градски транспорт - София" ЕООД и "Паркинги и гаражи" ЕАД, като "Паркинги и гаражи" ЕАД се влива в СКГТ" ЕООД.Новото наименование на "СКГТ - София" ЕООД е "Център за градска мобилност" ЕООД.
отговор Сигнализирай
29
Общински Крадци
преди 14 години
Харесвам 22 Не харесвам 3
Овации. По-безмислени причини за вземане на кредит от 50 млн. не е имало. Да се покриели задължения, за спирки по 12 000 лв и за доизграждане на системата за електронно таксуване в автобусите и в метрото. Кой нормален човек, когато в държавата няма пари гради спирки за 12 000 лв и внедрява иновации?
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Ако това не стане, спирките за кой ли път ще бъдат отново разбити от изгубили търпение от чакане пътници, ще се превърнат в сметища за фасове, чашки от кафе и други отпадъци... всъщност ще се превърнат в това, което са сега.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Софийският градски транспорт е цъфнал и вързал, та спирките му са проблема. Очаквам далавера като с топломерите. Не спирки, а нов автопарк и трамвайни мотриси са нужди, увеличаване броя на колите и честотата по маршрутите. Обособяване на бус- ленти и увеличаване на скоростта на придвижване, затваряне на широкия център за коли. Така хората ще предпочитат градския транспорт, ще си плащат билетите и ще се намали трафика в София.
отговор Сигнализирай
26
Данъкоплатец
преди 14 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Не става така другари! Др. Столарски требе да си получи паричките! Нали е ГЕРБ номер 1. А спирки требе да се строят за да има кво да чупят и крадат ***. И после пак заем и пак спирки и т.н..... Абе кой ще ги плаща тез заеми?! Варненци или бургазлий?!?!
отговор Сигнализирай
25
Съни
преди 14 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
22, какво пречи на генералния план спирките да се дадат на концесия! Казва се, така ще изглеждат спирките с примерно възможност за един светещ билборд и града се раздава по райони, като във всеки район има и център и крайни квартали.Концесионера се задължава да построи типовите спирки и да ги поддържа в добър вид и срещу това има право да продава рекламата!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Ми причината я знаеш и ти, защото не съм еди кой си на еди кой си който е обявил търга или ще участва в оценяването на офертите. Вече този филм сме го гледали, а фирмата подизпълнител заради 1000 лв на спирка ще изпусне ли 10 000 ???
отговор Сигнализирай
23
Трамвай № 5
преди 14 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Преди две години ни демонстрираха на какво се возят хърватите в Загреб - супер трамвай, изцяло нископодов, с климатици, с всички екстри и прекрасно возене. След това някакъв общинар,/който явно си е поискал гювеч от хърватите, но не е получил/, каза, че трамваят се потрошил в София. Оказа се, а и Бойко и специалистите-трамвайжии показаха протокол, че за един месец трамваят е изминал 5000 км без нито една драскотинка. Извод - няма да имаме модерни трамваи, ако не се напълни съответната гушка...
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Съни, има си генерален план и обща концесия.И всичките ще са еднакви. Като в нормален европейски град.А не едните да са жълти, другите тенеке боядисано я зелено, я синьо и т.н.
отговор Сигнализирай
Новини