IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачка в БДЖ ще има. Без влакове от 11-и


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
ганчо
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Мирко не им се връзвай на акъла,светнели светофара рзлично от червено,влака върви,няма вече кой да им се върже на Бунев,Мунев и тем подобни мазни гейове които се натискат за местенца на Вазов 3
отговор Сигнализирай
23
т
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Virgin Trains да купят БДЖ
отговор Сигнализирай
22
ганчо
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Емо,що говориш простоии1.Частника си плаща и и влаковете им се движат предимно вечер,така са поне Шенкер,така че за какъв удобен график говориш-ходи ти да караш влак нощно време,а и на БЖК-то влаковете са предимно през вечерта2.Хората сами си напускат,особенно машинистите,като сега от депо София 100 са се запътили към метртото3.Какви мечтатели......
отговор Сигнализирай
21
мирко
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Ще има стачка-добре! Ама защо от 10чдо 11ч.,Вие от сидиката сте или абдали или мислити обикновените железничари за такива.Вижте колко влака заминават в този часови пояс по разписание от София,По,Сз Дг,Бс или друг голям областен център.Разгледайте разписанието на железницата и ще разберете уловката.Заминава сама един влак он Пловдив за Пещера.Защо ката са ербапи от синдикатите не стачкуват от например11до 12ч или от 12ч до 13ч.тогава да ги видя.Ало !г-н Бунев май тази година ти изтича мандата
отговор Сигнализирай
20
mig
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Az sam dosta zapoznat zashtoto sam dete na edin ot postradalite.A inache sluchaiat iskat da go zabraviat.I se podigravat dosta dobre.
отговор Сигнализирай
19
Емо
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Планът за поетапното разбиване на железниците тече с пълна сила - мизерията е неописуема, графика в удобство на частните превозвачи, недоволен персонал, а от скоро и с 30% по-малко персонал, който ще е още по-недоволен и въпрос на време ще е да се започне с фаталните грешки, които да струват човешки животи и свързани с немислими разходи за данъкоплатеца, всичко за някакъв мизерен кредит от СБ за да могат приближени да намажат. А лека полека и последните мечтатели ще се откажат да пътуват с БДЖ!
отговор Сигнализирай
18
ганчо
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
mig,ще ти кажа какво станауволниха 4-*** машинисти и двама дежурни ръководители,те са и виновниза обещетенията не знам какво са дали
отговор Сигнализирай
17
ганчо
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
колко бързо реагират чиновниците от администрацията,натискат палчета,натискат-хахахахахахахнатискайте си-И ВАШИЯ РЕД ДОЙДЕ
отговор Сигнализирай
16
mig
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
A niakoi dali znae kakvo se e sluchilo sas slujitelite koito biaha potarpevshi v katastrofata mejdu dragoman i dragoil.Vsichko se zabravi i spomen niama ot tazi sluchka.Daje razbrah che hora s frakturi sa poluchili obeshtetenie 24lv.Sram i pozor.
отговор Сигнализирай
15
ганчо
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
и само да добавя,понеже само си плямпате и сте лесни за манипулация!!!В локомотивно депо София,което вкючва Мездра и Дупница е с персонал 7 500 души,от които около 800 са помощници и маяинисти!!!Останалите какви са ??????????И питайте как всеки месец командириват от депо София в депо Мездра машинисти,че там няма кой да ходи.....????
отговор Сигнализирай
Новини