IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Реформи в БДЖ: 2000 души на улицата. Веднага!


Обратно в новината

Коментари Коментари

331
Golden Eagle
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
До horusВярно, че в обслужването има какво да се желае, но.....Мислите ли,че след като вие лично сте видяли това обслужване, контролните органи, които в случая са държавни служители не са го видяли или по- точно не са искали да го видят. Явно някой не си е свършил или не е искал да си свърши работата. Така че не дейте слагайте под общ знаменател всички служители, защото проблемите са на доста по- високо ниво.
отговор Сигнализирай
330
moni 2
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
там отдавна щяха да са ги разкрили колко са некадърни , не да ги лансират въпреки ,че от самолет се вижда какъв безнадежден случаи са Д.Недев и компания
отговор Сигнализирай
329
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Какво биха направили гърците???????На улиците са все още!
отговор Сигнализирай
328
ЕМИГРАНТБДЖ
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
БДЖ е търговско дружество,което е управлявано от некадърници и мошеници дълго време.Лесно е да заплашваш с ликвидация едно дружество,ама като толкова сте велики,направете така,че да стане печелившо, а не с безумни силови методи да бягате от проблемите.Сегашните ръководители на БДЖ са едни от най-бездарните,но за сметка на това имат силна политическа подкрепа.Рибата се вмирисва от главата,но я чистят от към опашката.
отговор Сигнализирай
327
moni
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Предишния министър ,а след това и този говореха как ще съкращават администрация пък то какво излезе един от администрация и 5 от експлоатация.Но какво ли се учудвам наскоро един възрастен синдикалист даде много точно място в класацията на това ръководство на БДЖ. Само, че като махнем влаковете и експлоатацията кои ще им изкарва огромните заплати на директорите и администрацията.В БДЖ останаха 5 спални вагона , но тяхната многочислена администрация никой не я оптимизира ,Защо ли ????
отговор Сигнализирай
326
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Накарайте *** да си плащат билетите!И всичко останало!
отговор Сигнализирай
325
Golden Eagle
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До hmmmmНа стандарт от преди 20 години може да са отговаряли, но вижте сега какъв е стандарта. Отсечки със скорост от +100 км, вече са на - 60, поради липса на средства за ремонт и подръжка. Да не говорим за осигурителна техника, контактна мрежа- те от 70-те години не са пипани. Стига се вече до ликвидиране на участъци. Положението с подвижния състав в БДЖ е аналогично. Съгласен съм с проблемите, но те са само едната страна на въпроса. По съществения въпрос е, защо се стигна до това положение?
отговор Сигнализирай
324
horus
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
325, Пропуснах също да кажа и че е имало случей началник на гара в Япония да си направи сепуко щото влака бил закъснял с няколко минути !!! В БДЖ - ако само попиташ, не дай си боже възразиш "Шъ ти шибна два шамара бе "Чети внимателно - никой не ти говори за скорост или за специален лукс ! Нещо много просто - коректно и нормално отношение. Ако започна да изреждам случейте на меко казано гадно отношение от БДЖ на които само аз съм бил свидетел - енциклопедия ще издам !!!
отговор Сигнализирай
323
horus
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
318 - не знам как се става ЖЕЛЕЗНИЧАР. Преди време обаче като пътувах с влака чух едни такива същества да разправят какво били учили на някакви курсове. Цитирам "железопътния път се състои от релси, има ли релси - влака минава "?!? За другото - благодарете на кондукторите, касиерките, началниците на влаковете и оня с червената шапка ! Давам друг пример - на един от влаковете се беше повредил прозореца и духаше студено. Отговор от машиниста - "НЕ Е МОЯ РАБОТА". Поправих го с Викторинокса си
отговор Сигнализирай
322
до Horus
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Е и з съм се возил в ТЖВ, но да сравняваш японските и френските железници с нашите е смешно. Те са проктирани за такава скорост, а железопътните линии в ЦЯЛА България са за средна скорост 60км/ч, а не 200 или 400 км/ч. Но пропусна да кажеш че цените на ТЖВ и японските влакове са съизмерими с тези на самолетите за същата дистанция....
отговор Сигнализирай