IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачкуващи жепейци: Не ни бройте, а да преговаряме!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

142
rumen221
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ПОРЕДНИЯ ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ...Дори и баба Глупла, от Горно Уино разбра, че БДЖ умишлено се водият към фалит, за да се "купят" ЗА 1 ЛЕВ, ОТ ПОРЕДНИЯ СЛУЧАЕН"ЧЕСТЕН ЧАСТНИК"...- Разбра се, че най-новите 500 вагона са продадени С НОМЕРА, което означава, че НЕ СА БРАКУВАНИ и то на цена 1/3 от цената им като скраб..!!!, а други 1 000 са ОТКРОВЕННО ОТКРАДНАТИ и чакат да се пуснат в оборот от "СЛУЧАЙНИЯ ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК"...!!!- БДЖ-то НЕ МОЖЕ да поема пътниците и товарите..., и губи дневно по 350-300 000 лева, а НИ ЛЪЖАТ, ЧЕ НЯМА ПРИХОДИ...!!!- НАРОЧНО са спрени 140 милиона "оборотни" средства за БДЖ, ГЛАСУВАНИ ЦЕЛЕВО ОТ ПАРЛАМЕНТА...!!!КОЙ ЛЪЖЕ СЕГА...?- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ...- ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ...- А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...ЯВНО ГРАБЕЖА НА БГА-"Балкан", Е ДЕТСКА ИГРА, СПЯМО ГРАБЕЖА КОЙТО СЕ ПРАВИ В МОМЕНТА...!!!" НАРОДЕ!!!! "
отговор Сигнализирай
141
ЖЕНА
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
и ХАХАХАХАХАХАХ че БДЖ е задлъжняло заради тези 2000 човека, а не примерно заради шефчето, което реже нови вагони и ги продава по 5 на месец. ИМА ЛИ БАЛЪЦИИИИИИИИИИИИИ
отговор Сигнализирай
140
ЖЕНА
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Е много ме издразниха някои "мисли" тук. Ей, робски психики и ЗАГЛАДЕНИ мозъци, не псувайте хората, че са надигнали глава! А откъде накъде ще се обясняват колко са?!?! КОЛКОТО СИ ИСКАТ и дано да станат повече и дано всички излязат на улицата и си вземат ЧОВЕШКИТЕ права!
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Седнали моля ти се да ми пресмятат, колко щели да вземат 2000 души за година. сумата изобщо не била от порядъка на задълженията, така че, разбираш ли, нямало смисъл да ги съкращават ... А че тези две хиляди души няма какво да вършат, едно влаковете намаляват, второ същата работа може да се върши ефективно от 1/3 от персонала - кой да се сети. Неее, дай да им плащаме заплати за нищо, иначе е несправедливо ... Или сте късогледи, или сте демагози. Жал ми е за хората но ножа е до кокала
отговор Сигнализирай
138
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Сценарий 1: Държавата изпълнява исканията на стачниците, пускат се влаковете и се връщат 2000 човека на местат, след няколко месеца БДЖ се обявява в несъстоятелност и фалира.Сценарий 2: Стачката продължава.Не се стига до споразумение. След 1-2 месеца са съкратени още 50% от активните влакове и 3000 служители, а до половин година БДЖ фалира.Сценарий 3: Стачката е прекратена.Стига се до споразумение. И вълкът сит, и агнето цяло...до следващата стачка.резултат:съкращения и реформи
отговор Сигнализирай
137
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
ако е частна фирма няма да стачкуват , ако е държавна ще се реве , че са им отрязали нещо , БДЖ с загуба 800 млн. лева и реват защо се иска да се промени нещо и при тях , МВР реват защо се иска да им се отреже 20 заплати , абе що трябва някой все да ви плаща на вас като сте богоизбрани или сте по специални от другите ли , кой не му харесва да се хване на някоя друга работа която не е държавна работа.
отговор Сигнализирай
136
При толкова много
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Амортизирани вагони за милиони за скрап? с колкото точно ще се спести от заплати за тия 2000 души. Извинете ама една мотриса е колкото заплатите за година на 100 човека или нещо не мога да смятам ? Проблемът не в хората а в неправилното им използване.
отговор Сигнализирай
135
НИЛ-АТС
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Общонационална стачка!
отговор Сигнализирай
134
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
а бе, кой ще ви пътува с тези автобуси ако имаше скоростна желазница. работата е като с магистралите. проблемърт е че бг не е в състояние с този бвп да направи всичко това! накратко ако ес си беше на мястото ... истината е че ес е производител само на бюрокрация!!!
отговор Сигнализирай
133
К
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
Крайно време е относно тази смрадлива смрад да се вземат мерки(приемане на кризисните мерки) и да са отделят пари за нови вагони и стабилизиране. Без съкращения няма да стане другари.
отговор Сигнализирай
Новини