IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачкуващи жепейци: Не ни бройте, а да преговаряме!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

132
Българка
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
За да ги има железниците е необходимо да се оптимизират придвижваният с обществен транспорт. Не може от Сф за Варна да пътуват 10 автобуса дневно /примерно/ и още 10 влака /примерно/. Или, или. Да се пуснат два влака по линията например, но да са директни, а автобусите каквото си искат да правят. Не разбирам също, как така управляващите толерират подкрепа към частния сектор - разбирай автобусен транспорт, а не подкрепят държавната фирма????
отговор Сигнализирай
131
ЧОКИ
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 10
Бойко смачкай ги, както желязната Маргарет смачка миньорите в Англия и Роналд Рейгън пилотите в САЩ ...От къде накъде, ще ми стачкуват за да се наливат пари със заеми и после да ги плащат бъдещите поколения.Не на държавния служител - той е виновен за дълговите кризи в държавите, за да се изплащат заплатите им - виж Италия, Гърция и най-вече САЩ ...
отговор Сигнализирай
130
ГАЙДАР
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Баш играчите са заинтересовани да има стачка щото при това положение БДЖ ще бъде обявена в несъстоятелност и ликвидирана впоследствие и ще настане истински пир за големите акули,у които ще късат големи късове живо месо. Жалкото е, че работниците не могат да разберат това. .. Иначе не съм за стачки щото стачките са уредени само държавния служител, демек за тези дето са на бюджетна издръжка, сиреч които се издържат от нашите данъци, такси, и т.н. Държавите задлъжняват точно заради тях понеже, парите не стигат да им се плащат заплати, а пък после и пенсии. Само си задайте въпроса как се отнасят към вас държавните служители по разните му учреждения и тогава ме съдете всичките се крият по цял ден из канцелариите и щипят колежките по седалищните мускули, а лекарите нехаят и всеки ден умират хора заради техни грешки и бездействия.
отговор Сигнализирай
129
Монархист
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Комунистите навремето такта правеха и в царска българия - започваха със стачки на миньори и транспортни работници ...
отговор Сигнализирай
128
***
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Не ги молете за преговори, те сами ще разберат, когато стане неизбежно. Вие си стачкувайте и не показвайте никакви признаци на колебание. Колкото трябва, толкова. С полувинчати действия нищо не се постига.
отговор Сигнализирай
127
МРЪСНА СТАЧКА
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 12
Когато имаше купонна система, мутри, бухалки, силово застраховане и палежи на бизнеси, отвличания, поръчкови убийства, бомби, Галеви, ХИПЕРИНФЛАЦИЯ, ФАЛИТИ НА БАНКИ, пирамиди, бензинова контрабанда, заменки кон за кокошка, Доганови подкупи от 1 милион, кражба на ДДС, източване, чрез обществени поръчки, кражба на пари в Белене, Цанков камък, огледалото в Кърджали, килърите, наглите, недосегаемите и т.н. НЯМАШЕ СТАЧКИ, а сега ги има, защо ли ?ЗАЩОТО СИ МИСЛЯТ САМО ЗА СВОИТЕ ТУМБАСИ И ТОВА Е ТО.Освен това жепейците са 90% крадци машинисти крадат нафта, кондуктори вземат пари на ръка от пътници, стрелочници, ревизори крадат стока от товарните вагони, А И ОТГОРЕ НА ТОВА ДА ВЗИМАМЕ ЗАЕМИ ЗА ДА ИМ ПЛАЩАМЕ ЗАПЛАТИ ЛИ?ЗАЩО НЕ СТАЧКУВАХА ПО ВРЕМЕТО НА ТРОЙНАТА ЛАМЯ, КОГАТО СЕ ПРАВЕХА ДАЛАВЕРИТЕ !ДОЛУ СТАЧКАТА !
отговор Сигнализирай
126
Do 129
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Явно във форума се включи и Иван Костов
отговор Сигнализирай
125
nqkoi
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 7
,,НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН НЯКАКЪВ КИРЛИВ ЖЕПЕЕЦ ДА КРАДЕ ОТ НАФТАТА, ЧЕ И ДА МУ ПЛАЩАМ ЗАПЛАТА ЗА ТОВА!,,-еии ***,кои ти дава право да обижда6 когото и да е било бе?които е крал си е полу4ил заслуженото ,не смеи да слага6 вси4ки под един знаменател,*** долен
отговор Сигнализирай
124
Барборина
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Реформа е дума, която се използва за други неща в държавното управление. Те правят план за преструктуриране, който е спасителен план в условия на несъстоятелност. А са в несъстоятелност, защото не могат да плащат по задълженията, които имат и не могат да издържат една постоянно губеща компания. Те трябва да обяснят на синдикатите и на обществеността, че са принудени да приложат този план. И всъщност собственика сам отива към тази процедура, която е защитна, преди да се отиде към фалит. На практика плана е за намаляване на разходите, за намаляване на дейности, за постигане на платежоспособност.
отговор Сигнализирай
123
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Карай си колата и не се занимавай с несвойствени неща за теб.
отговор Сигнализирай
Новини