IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Обещаха: От 5 юли по "Тракия" та чак до Бургас


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

66
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
И по ирония на съдбата Орешарски и Станишев ще я открият. Както стана с Люлин и и др. Боце ше си среже вените.....
отговор Сигнализирай
65
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До ЕгонХахаххахахахха, ти уби рибата бе човек - туристите щели да кацат в София и да ходят до морето... Тракия я правят защото имат готов проект и отчуждени терени още от преди 20 години... А ЕС предварително казва за къде дава, ти кандидастваш... АМ Черно Море ще е прахосване на пари - там един скоростен път (като Бургас - Созопол или Ст.Загора - Тулово) ще свърши доста добра работа. А магистрала Черно море не е само между Бс и Варна - тя е от Дуранкулак до Малко Търново като замисъл.
отговор Сигнализирай
64
Looney Tunes
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Представям си онова анимационно прасенце от "Бъгс Бъни" , музиката към него и той заеквайки да каже: - К-к-който крал - крал! - Т-Т-Това е в-в-всичко приятели...
отговор Сигнализирай
63
Егон
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
До електорат матрялов Магистрала се строи там, за където имаш пари. Като нямаш пари, строиш за където ти дадат. Тракия я започнаха и кандидатстваха за финансиране в периода, когато София много дръпна. Идеята беше туристите да кацат в София и да ходят бързо до Черноморието. Не случайно приоритетни тогава бяха АМ Тракия и АМ Черно море. С развиването на Бургас, а съм убеден и на Варна след 1-2год. съвсем ще се прекрои туристическата карта. Същото е и за бизнеса.
отговор Сигнализирай
62
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До ЕгонЦените на горивата нямат нищо общо с приватизацията. Имат с данъци, акцизи, потребление, консумативи.... имам приятел беше управител на бензинджииница - 2007-2008ма са продавали по 25 тона нафта на денонощие - сега трудно минават 10 тона общо. А ток, вода, осигуровки - всичко е повишено и трябва да ги избиваш със стокооборот на половина.
отговор Сигнализирай
61
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До ЕгонМагистрала се строи там където имаш постоянен целогодишен трафик. Тракия след Ст.Загора е натоварена като за магистрала не повече от 3 месеца годишно. Между Шумен и Търново примерно трафика е доста по сериозен целогодишно. Също и между Русе и Търново. Хемус дава фира, а ни трябва още едно свястно минаване през Ст.Планина (сега са Хемус и Хаинбоаз). Посторихме Дунав мост-2. А трябваше когато го откриваме да са готови и пътищата до него. Защото иначе няма да печелим от тоя мост.
отговор Сигнализирай
60
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До GaskoingДобре е от към настилка, трафика ме зарадва... ама ако продължват да не го подържат - ще му се бере лайката. Между петолъчката и Карнобат вече е за ремонт, лошото е че пуснат ли магистралата ще го изоставят и него.
отговор Сигнализирай
59
Егон
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До електорат матрялов За горивата съм съгласен. Цялата работа с тях започна преди десетина години при приватизацията на определени фирми и сега си теглим. Аз не пътувам често, но гледам да търся впечатления на познати, които пътуват. Според мен трябва да продължат с още по-голяма скорост в правенето на пътищата. Вярно, че приоритетно винаги се инвестира там, където има най-много засегнати страни/хора, но успоредно с АМ "Марица" може да се мисли и за второкласните пътища.
отговор Сигнализирай
58
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Впрочем - 1996та АМТракия беше до Оризово, нямаше Марица, нямаше Струма, нямаше Люлин... Черно море е където е и сега Хемус до Девня от към Варна... И тази инфраструктрура обслужваше икономика произвеждаща доста повече (като тонове) продукция и потребяваща също в пъти повече суровини. Впрочем, ако техническите прегледи станат като немските - половината коли в България отиват на скрап. Че може и повече... Те тогава ще е призрачно по пътищата.
отговор Сигнализирай
57
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Егон Мой човек, аз пътувам между Бургас и София, Варна, Велико Търново през седмица, от 12 години насам - хайде да вярвам на очите си колко трафик виждам. Вярно че и мерките допринасят. И че горивата са скъпи и гледаме да пестим.
отговор Сигнализирай
Новини