IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Обещаха: От 5 юли по "Тракия" та чак до Бургас


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Анонимен Всъщност загиналите са основно между Стара и Нова Загора. Главно поради съобразяване с пътя - в план е прав, но в профил не е и изпреварват като ***. И още поради един факт - подценяването на пътя през Мъглиж -до Сливен - малко по дълъг е, но се пътува по-бързо защото няма трафик и невлиза в населени места. За Созопол примерно - през Ямбол и Грудово е доста по напряко от колкото през Сливен петолъчка Бургас - но оФцете се натискат в задрсътването...
отговор Сигнализирай
55
Егон
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До електорат матрялов Това не е вярно. Официалните статистики от последните години са качени и там са дадени причините за намалялата смъртност. До преди 4-5 години смъртността е 1100-1200 на година. След това спада вече поредна година и за миналата по спомен е 500-600. Някои от най-важните посочени причини са освен подобрената инфраструктура и затегнатите мерки. Не е от по-малкото каране. Не лъжи хората, мой човек.
отговор Сигнализирай
54
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Анонимен преди 12 минутиГусин Плевнелиев беше обещал през 2012-та да е готова магистралата !!! ------------------ В България от 1945та до сега няма път, магистрала, ЖП линия - построени навреме.
отговор Сигнализирай
53
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Gaskoing Че е трагедия, трагедия е.... ама пробвай стария път, магистралата ще ти се стори песен. Магистралите са хубаво нещо, ама не отменят поддръжката и на първокласните пътища. Скоро пътувах между Чирпан и СтЗ. по стария път - там имаше повече коли от колкото по магистралата, ама знаците вече не се виждат от храстите, канавките са запълнени... А хората пътуващи между Чирпан и СтЗ го ползват защото им е по-пряк.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До електорат матряловАко успееш да намериш някъде статистика на колко са загинали (без осакатените) през последните 10 години на отсечката Ст.Загора - Карнобат ще разбереш колко незначителен е спора за кризи, правителства и тн.
отговор Сигнализирай
51
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Анонимен 52 Как я съботираха? Да не би сегашните да не се разплащаха навреме?
отговор Сигнализирай
50
електорат матрялов
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
До Анонимен 56 Хората не загиват заради липсата на магистрали, а заради грешките зад волана. По магистралите да не би да няма катастрофи и убити? Последните години жертвите намаляват, твърдо сме под 1000 на година - но не е защото ни е увряла главата или защото имаме 80 км магистрала повече - просто заради кризата тон-километрите и пътник-километрите са в пъти по-малко от 2002-2007ма. Последните години се наблюдава и нещо неприятно - главните пътища в близост до магистралите са занемарени...
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Факта кой я е открил и кога е построена бледнее пред това че ще загинат стотици хора по-малко по тоя път през следващите 2-3 лета.Мен лично не ми пука дали ще пътувам с 1,2 или 3 часа по-малко стига. Сигурността е предимството на магистралата.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Гусин Плевнелиев беше обещал през 2012-та да е готова магистралата !!!
отговор Сигнализирай
47
NEDOVOLEN
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
ami do VARNA KOGA? tova r po-vagniq i golqm pat??????
отговор Сигнализирай
Новини