IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Големите пътни проекти през 2013 - планове за развитие


Обратно в новината

Коментари Коментари

14
4321
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
В Българската икономика няма дългосрочна стратегия за развитие. Идват едните - залагат на магистрали - ДОБРЕ. След 2-3 години властта изцяло се сменя, загърбат се проектите и се променя политиката - масови чистки по администрации, управления, съд и тн. Според мен трябва да се начертае ясен план за действие в следващите 10 години - върху кои проекти и сфери ще се съсредоточат усилията, и силата на този проект да е като върховен закон. Така ще може да се изпълнява, независимо от властта. Ех, мечти
отговор Сигнализирай
13
Да
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 22
За икономиката на България,а не за егото на *** от банкя,са важни два магистрални пътя:Марица и Струма.Всички други могат да бъдат обикновени двупосочни пътища с по две ленти.Пътища сеправят според прогнозния трафик по тях,а не по мерак.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Тя нашата жп структура има такова важно международно значение, че не приоритет, ами всички средства да се насочат за подобряване на връзката с братските републики. Къде се видяло в развита индустриална страна да има пътища и магистрали... Евала на правителството, остава и теснолинейките да почнат редовни курсове!
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
"'лумпенът А.Хитлер издига Германия от пепелта 'Същият "***"ликвидира 6 млн.безработица за 3 години и строеше 1000 км магистрали от бетон на година.Лумпенизирането му стана по-късно,когато си въобрази,че ефрейтори могат да командват фелдмаршали.Така,че внимателно с квалификациите.....
отговор Сигнализирай
10
Неук
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Нека по-начетените ме поправят, но лумпенът А.Хитлер издига Германия от пепелта единствено и само със строеж на инфраструктура и тежка промишленост. За страна, която иска туристи вместо промишленост считам, че инфраструктурата е също толкова важна. Толкова ли е трудно някой да седне и да мисли по-напред от година - две. България не е само София. Искам да има начин откъдето и да съм да мога да дойда с кола, рейс или влак бързо, сигурно и удобно до София по работа, а не три дена път с камили.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Ако всяко правителство се захващаше с по един инфраструктурен проект и го довършваше до край и не се занимаваше с нищо друго до сега щяхме да сме направили всички магистрали ...
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 20
Добре де, защо Дунав мост 2 при Герб е оскъпен с 26-27 млн. лева, като трябваше да поставят само завършващата настилка?! И явно най-скапаната настилка е положена, щом се наложи веднага да се запълват появилите се дупки. Кой прибра тия милиони??????
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 21 Не харесвам 5
Магистралите са празни за тези, които не пътуват по тях.
отговор Сигнализирай
6
anonim1000
преди 10 години
Харесвам 19 Не харесвам 7
До DimoИ никъде не се казва, че България печели единствено от ЖП трафика през Дунав мост 2. Т.е. и това с ЖП развитието е заложено от предишното правителство. И въпреки това сегашните *** не правят нищо за да пуснат ЖП трасето на Дунав мост, т.е. България губи ежедневно сума ти пари заради тъпотията на сегашните.
отговор Сигнализирай
5
anonim1000
преди 10 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Няма как да се оправят нещата при такова положение.На всеки 4 г. (а понякога и по-малко) политиката се сменя радикално. Ами я си помислете, ако еди човек на всеки 2-3 г. се премества в друг град и почва всичко от нула до къде ще го докара?Политиците нямат нужда от стабилна политика, защото така няма да могат да крадат. Мнозина от народа също не искат да има стабилност и закони, защото и те крадат.
отговор Сигнализирай