IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

КАТ срещу катализаторите – шофьорите не искат да ги слагат! Защо?


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
Иван
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
КАТ да предотврати кражбите на катализатори !!!! Два броя ми откраднаха на две различни коли !!! Искатме като в Европа ама се толкова мизерна държавица, че никога няма да се оправим. Всичко се краде дори най-евтини неща толкова са го закъсали хората. Чистачките ми ограднаха !!! Аре стига бе да сме още в комунизма ! !
отговор Сигнализирай
21
Dies Irae
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Примерно на мен са ми го крали 2 пъти! Сега какво - трябва да отида и пак да платя за нов + данъци за държавата или да тегля една майна и това е? Разбираш ли къде е проблема. Малко останаха *** който ги махат сами, повече им ги крадат и понеже знаят, че МВР са тотално безполезни и, че дори и да монтират нов след 2 седмици пак ще е същото затова просто не слагат! Не, че не искаме, но държим държавата първо да си свърши работата за която вече и плащаме и тогава да изисква още!!!
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 24
Нямаш пари за кола ми няма да караш. Това не ви е рожденно право!
отговор Сигнализирай
19
SA
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Лошото е,че и каско да имаш,кражбата на катализатор не се поема!Аз моя съм го махнал,но нали до сондата има още един?!!
отговор Сигнализирай
18
Иван Пешев
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Ами те си с изкупвателните пунктове нали ги регулирахте много , даже по едно време забранихте на гражданите да предават вторични суровини, истината уважаеми е че докато няма затворени пунктове ( завинаги и безвъзвратно ) няма да се реши проблем ама това как да се случи като тези пунктове са все на наши хора - извода е че държавните хрантутници стоят в дъното и на тази олигофрения.
отговор Сигнализирай
17
Dies Irae
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
До АнонименПроблема е, че дори да е внесена с катализатор като я купиш и паркираш пред вас, през ноща идва някой с ъглошлайф на батерии и ти го реже и си го прибира. Значи ти си купил кола с катализатор, плащаш си данъците за да има за заплати за нищо правещото МВР и накрая пак трябва да си платиш за катализатор и монтаж (+ДДС разбира се защото миналия път данъците ти са помогнали да се опази имуществото ти) или ти спират колата от движение.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До АнонименТо колега старите коли са здрави и евтини за поддръжка. Проблемът е с новите на по 500 000 км. За тях една турбина или дюзи за хиляди леворе, да не говорим за основния ремонт.
отговор Сигнализирай
15
Жоро
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До Анонимент'ва е щото в Мюнхен не може да караш в централните райони с кола под евро 5 стандарт :)
отговор Сигнализирай
14
Аз
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Реално всички автомобили под 10 години са си с фабричен катализатор...Само че доста хора си ги свалят сами, за да си намалят разхода и да си приберат парите от ворични, което си е зверска селяния...А колкото до това, че се крадат...ми този проблем няма да се оправи, докато най-накрая не се регулира дейността на автоморгите, но там интересите са твърде големи.
отговор Сигнализирай
13
Dies Irae
преди 7 години
Харесвам 34 Не харесвам 4
Все данъци, такси, глоби и незнам си какво, а кога ще има нещо насреща? Искате по чист въздух - ОПРАВЕТЕ КАЧЕСТВОТО НА ГОРИВАТА!!! Не може кола 2016 да дими като парен локомотив и постоянно да им се задръстват филтрите! Това означава, че горивото е леш - и преди някой да каже нещо и на ОМВ и на ШЕЛ и на ЕКО и на всички е еднаква леш!!! Хайде първо вие си свършете работата тогава искайте още! Какво стана с картела при горивата, уж доказателства, незнам си кво и накрая нищо! Ето това ви е закона
отговор Сигнализирай