IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътят край Микре – "гърло на бутилка" за жертви. А отговорните?


Обратно в новината

Коментари Коментари

61
anonimen
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
защо ли се удвои питайте мамините от тия де ги пускат де си гледат техните интереси още по зле ще е и ги избират с приоритет докато не се гледа истинска работа повярвайте не по добра а по зле ще е
отговор Сигнализирай
60
Див Петел
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
То принципно всичко свързано с Микре е пагубно.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
На пътищата трябва да се гледа като на водопровод.Колена,редуктори ,цолаж ,всичко трябва да се изчисли и калибрира ,че да не се случват ситуации тръба 2 цола да поема налягане за 20 цола.Само да попитам кат ,какъв е ефекта на спирателния кран ?Говоря с метафора ,но нещата са много близки между движението на флуидите и пътния трафик,решенията и проблемите също.
отговор Сигнализирай
58
Бай Иван
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
От магистралите наистина би имало ефект. От както направиха Тракия вече не слушаме за инциденти на петолъчката. Но няма как цялата републиканска пътна мрежа да ни е магистрала. Шофьора на въпросния микробус го познавам от 6 месеца и всеки ден съм пътувал с него. Мога да каже че беше изключителен човек и шофьор и от цялата фирма беше най-кадърния и свестния.МИР НА ПРАХА ИМ !!!
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Слушах някакви недоразвити идеи на някакъв си полицейски шеф.Даже и трудът си не направих да ги чуя ,смисъл от говорене няма.Пътищата са каруци от 50те ,а по тях минава трафик на 2 континента.По големи жокери за пред ЕС от това ,не мога да ви дам.Отивате и им мрънкате ако трябва да спите там ,пред вратата с олющеното Фолио.Искаме магистрали,искаме магистрали,....
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 53Има нЕ'кви общи медицински предписания за шофЙорлък и ако въпросният водач не ги е покривал и това е документирано, шефът му е за стригане. Но предполагам, че едва ли има конкретен текст открито забраняващ на хората с байпасове да шофират или да упражняват шофьорската професия. Щото като се замислиш и една сополивост и свързаното с нея кихане, кашляне и бухане може да са повече от достатъчни в определен момент зад волана...
отговор Сигнализирай
55
разумен
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Предпоставки за смърт по шосетата: В Северна България добре поддържаните пътища са малко?!Пътните знаци са монтирани от ерата на др.Живков, 50% от тях вече не са актуални, почти всеки кмет продължава незаконно да поставя табели, вместо да прави ремонти на шосетата в общината си!?!Грамотността, съзнанието и взаимоуважението на част от водачите на МПС...хич ги няма?!Да не говорим за толерантност...какво е това?? Не бързото, а НЕРАЗУМНОТО шофиране са основната причина за смъртта по пътищата ни :(
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Каквото и да си анализираме и говорим ,докато не се направят магистрала Хемус,Черно Море ,Русе - Бяла ще продължаваме да губим животи,време и пари.ЕС не го знам и точно за какъв ..п, го имаме като толкова важни проекти не е готов да финансира.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Никой ли не отчита факта че шофьора на буса е бил с два байпаса на сърцето ?
отговор Сигнализирай
52
Един българин
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Е какво "гърло на бутилка", като там си има знаци и в двете посоки, ограничение на скоростта 60 километра в час? Че и камери на КАТ има, и те се знаят, не е като да не се знаят, но въпреки това "гърло на бутилка"?!?Там има бензиностанция на Шел, много коли спират там.А кажете сега, със 60 километра в час ли са се движели превозните средства или с повече? Никой не може да ме убеди, че със 60 километра може да стане такава катастрофа там!
отговор Сигнализирай