IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Нови 35 км по "Хемус": С 2 м по-тесни, скоростта до 120 км/ч


Обратно в новината

Коментари Коментари

93
Отговор
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До oпетковЗапитвали ли сте се защо е така? Голяма част от трафика от североизточна България - Варна, Добрич и Шумен (от както направиха магистрала "Тракия") минава през Котленския проход и после през петолъчката, за да се включи на долната магистрала. Дали това ще остане така, след като се довърши направи магистрала "Хемус" оставям на Вас да прецените сам.
отговор Сигнализирай
92
Южна Румъния
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Ако няма да я правят като хората, по-добре да не я почват!!! Така ще спестят още повече.
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
До Реалист За саниране дават милиарди, от което никой няма да умре, а за магистралирли спестяват, където всеки ден автомобилите се умножават и умират хора.------------А как бе, нали санирането беше опасно, щял да се запали стиропорът. Сега магистралите станаха опасни, дето при Орешарски твърдяхте, че асфалт не се ядял.Оправете си опорните точки от Позитано!
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Абе тикви ***, тия ваши велики икономии дали няма да са за сметка на много загинали хора, по тая така наречена магистрала.---------Нали не ядяхте асфалт и не карахте по магистрали, какво те притеснява?
отговор Сигнализирай
89
Истината
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Истината е, че в България би трябвало да има много магистрали, много повече от досега замислените. разбира се всяка магистрала има различно натоварване и ако за тези магистрали, за които досега не е и мислено е достатъчно да имат 2+1 ленти във всяко платно, то за Тракия, Хемус, Марица, Струма и Черно море, трябват 3+1 ленти, а не стеснение, което прави от магистралата, тесен скоростен път.
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 8
До ГостенинПостроеното по този начин никога после не е възможно да бъде направено нормална магистрала - всички съоръжения ще бъдат тесни.Но няма във момента да има толкова много пари за "усвояване" - поради това е цялото бързане------------вие от БСП имахте 26 години да я построите Хемус, не я построихте.Сега ще гледате другите какво правят и ще мълчите
отговор Сигнализирай
87
До 95
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Никъде в България няма магистрала с две платна в една посока и едва ли ще има.
отговор Сигнализирай
86
До 89 опетков
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Май не знаеш за магистралите в България.То и в България максимално разрешената скорост по магистралите беше 120 км/час, после я вдигнаха на 130 км/час, а сега е вече 140 км/час за леките коли. Защо се вдигна разрешената скорост не е трудно да се досети човек. Просто магистралите са тесни за трафика, който се увеличи много, вкл. и с много тежкотоварни камиони и вече не можеха да поемат този увеличен трафик. 130 км/час реши за известно време проблема, но после се наложи вдигане на 140 км/час.
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До българиназащо магисралата от стара загора до бургас не я направиха по тясна, там караш 1 час може да не срещнеш никой? се-----------Защото там теренът не е пресечен.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
До HeinrichHimmlerИскаш магистрала? Нали асфалт не се ядеше?
отговор Сигнализирай
Новини