IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Нови 35 км по "Хемус": С 2 м по-тесни, скоростта до 120 км/ч


Обратно в новината

Коментари Коментари

63
Чичопей
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До Анонимен 65Като ти е тясна магистралата и се затрудняваш в завоите, по- добре зарежи шофирането. Явно не е за теб това занимание.
отговор Сигнализирай
62
тнт
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Истината е,че освен ширината на платната за движение важна роля за безопасното движение е и броя на мозъчните клетки. В Германия има немалко магистрали с по две ленти плюс аварийна във всяка посока. Такава е "осмицата" от Щутгарт към Мюнхен в по-голямата си част,както и много участъци на "тройката" от Франкфурт към Пасау. Не е приятно да се влачиш зад тировете, но пък и няма Idioten, които присветват с фаровете,когато се изнесеш вляво да изпреварваш.
отговор Сигнализирай
61
Другаря Тодор Живков
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 8
Туй дето ние за 45 г. комунизъм построихме вие за 100 г. "демокрация" не можете само да ремонтирате.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
а то не беше ли че ако се стесни под 3.5м не се води магистрала а скоростен път? в планинските участъци съм съгласен, че не на всякъде можеш да направиш 6 ленти, но щом се говори за "спестяване" значи може, но не искат...Аз предлагам да не им даваме субсидии на партиите ще спестим едни пари за бюджета и всеки един данъкоплатец ще е доволен.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Това стеснение е епично, вчера на един такъв булевард в Шопско, не мога да изпреваря автобус от градският транспорт, 2 ленти , завой с мантинела ииии не мога по никакъв начин, той стърчи от лентата си!същото ще се получи на магистралата но не с 40 където да набиеш спирачка и да го оставиш, там ще са с 130 (10 отгоре) и камион на завой ще те изхвърли...То и на текущите магистрали ми е тясно по завоите от камионите, а лентата е с нормална ширина...
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Няма проблем ако стеснят аварийната лента. Но ако стеснят лентите за движение - лошо, много лошо. Поне 3.5 м трябва да е широка всяка една лента.
отговор Сигнализирай
57
ЕЙ,младоци
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Тук има и философи които все още нямат книжка,поради възраст.Но обясняват безапелационно и убедително.А ти BURZUM,като вземеш книжка ще видиш че магистралата е много хубаво нещо.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Карам с 90 км/ч, вкл. на магистрали.Защо ли коли с регистрации С, СА, СВ и РК постоянно идват засилени и ми присвяткат?!
отговор Сигнализирай
55
+++
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Стеснена магистрала е равно на повече катастрофи, с повече ранени и повече загинали, както и бъдещо оскъпяване с много на разширението на магистралата до необходимото. Стеснена магистрала е на база движението от преди 20 години и даже не отговаря на сегашните нужди, да не говорим, че след 10-20 години какво движение ще има по нея и колко ще падне скоростта заради това стеснение.
отговор Сигнализирай
54
До 52
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
По магистралите е пълно с такива като теб, т.е. не си само ти. Питаш какъв ми е проблемът да карам през 2/3 от времето със скорост, която е с 40-50 км/час под максимално разрешената ли? Ами точно в това е проблемът. Затова магистралите трябва да се правят с поне три ленти плюс четвърта аварийна, за да няма огромно забавяне заради такива като теб.
отговор Сигнализирай
Новини