IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Товариш, разтоварваш... Планът "Макрон" на родна почва


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
До нормалния 21 дни
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Е кое му е нормалното да се прибираш точно на 21 дни ,моряците да не се прибират през 21 дни?Да оставиш камиона някъде по пътя без да си стигнал крайната точка ,е за какво е тръгнал,колко камандировачни ще получи и каква е гаранцията,че ще намери лицензирани паркинги на 21-я ден.Превозва стока за милиони и да я остави ей така,ако смяната му закъснее.Айде стига глупости!
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Бг чорбаджиите разправят, че до Португалия 3 седмици не стигали. И има папагали им вярват. Такива дето явно от наше село не са се показали:))
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
"проблема е в задължителното връщане в страната"---------Напълно нормално е на 3 седмици път да се прибереш в страната, където живееш и да си видиш семейството. От какъв зор да стои с месеци в чужбина, за да може чорбаджията да подбива цени ли. Нормален курс до Западна Европа и обратно е седмица-10 дни. Всичко останало е далавера на гърба на шофьора.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ами ще има още проекти като тоя на макарона в отговор на брекзита но това е спекулация и колко е вярна незнам. Но пък докато ЕС спи Китай и Русия не.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Продължение от 23...никой не ги задължава да се прибират шофьорите у домът си бе, задължават ги да преспиват в хотели които да платят собствениците, какви самолети какви глупости тълкуват в България, как така ще се прибира у дома шофьора за 45 часовата почивка, така ви будалкат висшестоящите, че ви правят на ***'ймуни,, спрете се бе не виждате ли, че станахте за смях, ако нещо в закона беше нередно първо западните шофьорите биха спретнали протест ВЕДНАГА ! Това да ви е ясно, законът е перфектен !
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
До Калеко Алеко, проблема не е в заплащането проблема е в задължителното връщане в страната!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
колкото и да протестират превозвачите на Макрон не му пука. А превозвачите за да нямат загуби да си планират логистиката така, че шофьорите им да се прибират през определен период от време. Не е невъзможно но се иска ум малко по-голям от този необходим за селски тарикат който само мисли как да прекара шофьорите си.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Изобщо в България знаете ли какво означава законът"Макрон" ? Той е в полза на шофьорите бе,какво ги баламосвате в България,този закон задължава собствениците на камиони да плащат хотелите при 45 часовата задължителна почивка, да спят на "бели чаршафи" хората, да си починат по-добре след дългите преходи на шофиране ! Какво лошо виждат в България в закона той е в полза на работниците /шофьорите/, а удря в джоба частника който не се интересува от труда на хората и ги превръща в роби...жалка нация !
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Колко са жалки управляващите, те горките фанфари надуха на аерогарата. Кото преспаха, прочетоха и осмислиха видяха, че пак са прецакани. Ами това са им възможностите.
отговор Сигнализирай
20
Константин
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
По принцип от Европа искат да се спазват някакви правила. А нашите превозвачи искат шофьорите да работят без почивка и да спят в кабините на камионите. Това със санитарните условия и охраняемите паркинги е правилно, също и спазването на времената за почивки и работа и нормалното заплащане на труда. Иначе за прибирането в държавата не е правилно според мен.
отговор Сигнализирай