IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Товариш, разтоварваш... Планът "Макрон" на родна почва


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Принципно дали човек ще се прибира, трябва да е негово желание. Разбиването на принципа е от нормите които ги карат да изпълняват, ако шофьор Х си взима парите за него си , ще си работи колкото той реши и ще се прибира когато той реши. Но нашите превозвачи ( да се чете фирмите) искат хората да работят с по 2 карти по 16 часа на ден, да живеят като скотове по камионите и да им дават БГ заплати.Спомням си зимата нашенеца където го снимаха да си топли боба на туристическо котлонче.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
Транспортните фирми гонят сама печалба.Нормално ли е да живееш и работиш няколко месеца в кабина на шофьора?Много ще се охарчат ако шофьорите се прибират със самолети за почивките.В момента се прикрива една жестока експлоатация на хората.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
До МорскиНароде,нали искаше в ЕС!А?На ви ЕСа ти в Азия ли искаш бе ушaнко? Заминавай да караш Краз из необятните сибирски блата.
отговор Сигнализирай
16
Калеко Алеко
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
До Анонимен ... Е все трябва да се почне от някъде, все пак тираджиите са тези които са постоянно по пътищата на Европа и са поставени при неравностойно положение спрямо колегите си в Европа ... !!!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Да го докараме до край тогава- за един и същ труд- еднакви пари или поне абсолютен европейски минимум! Нали така? А то сега само шофьорите... и що само шофьорите?
отговор Сигнализирай
14
Калеко Алеко
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 2
Като цяло "Планът Макрон" не е с лош замисъл, и иска да изравни условията на труд, както и заплащането на нашите тираджии с колегите им от Запада. Друг е въпросът че това ще принуди работодателите с транспортни фирми, да плащат и по-високи заплати, и по-високи осигуровки, и да предлагат по-добри условия за труд на шофьрите, така че вместо да ривете по форумите се замислете какво точно искате, от една страна се жалвате че сте с нисък стандарт, а от друга се притеснявате за парсата работодателите
отговор Сигнализирай
13
българинa
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 11
Гледам на 10-анономен , някой червен по-ми-яр му е сложил минус, че не е съгласен ?!?! Какво , нима не вярно , че БКП забрани частните камиони и съсипа всичко , има хора , които помнят !!!!!!
отговор Сигнализирай
12
Морски
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 23
Народе,нали искаше в ЕС!А?На ви ЕС,ще търпите,ще страдате но ще мълчите,защо протестирате,нали сте в ЕС.
отговор Сигнализирай
11
не става с дъмпинг
преди 6 години
Харесвам 42 Не харесвам 3
МИЛИОНЕРИТЕ СОБСТВЕНИЦИ, КОИТО ИСКАТ САМО ДА ПОДБИВАТ ЦЕНИТЕ НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ С НИСКИ ЗАПЛАТИ И КОМАНДИРОВЪЧНИ, И МИЗЕРСТВАНЕ НА РАБОТНИЦИТЕ ИМ ПО ПЪТИЩАТА? ДА СТОЯТ С МЕСЕЦИ ВЪТРЕ ИЗ ЕВРОПА, ДА ПРАВЯТ ДЪМПИНГ И ДА ПЪЛНЯТ ДЖОБОВЕ? И РАЗНИ ЛОБИСТИ ТУК ДА ПОДКРЕПЯТ ВСИЧКО ТОВА - ЕВРОПЕЙЦИ НА ПРИКАЗКИ САМО, МАЙ?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 18
Бях на 7-8 години когато ПО ЗАПОВЕД ОТ МОСКВА , БКП НАСИЛСТВЕНО НАЦИОНАЛИЗИРА ЧАСТНИТЕ КАМИОНИ.И ДО ДНЕС В ТОЯ БРАНШ НЯМА РЕД. Постоянно измишльотини, корупция бюрокрация.
отговор Сигнализирай