IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

За жертвите на пътя: Не е виновна само скоростта, а и политическата класа!


Обратно в новината

Коментари Коментари

63
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Наскоро в днес бг написаха какви са глобите за някакви нарушения в България и съседните държави. Оказа се, че наказанията в България не са по-малки, а понякога са и най-високите на Балканите. Отдавна се знае, че наказанията по Закона за движението по пътищата в България са несъразмерно високи и трябва да се намалят, за да имат ефект. Примерно в Гърция те глобяват 300 евро за някакво нарушение, а в България започват от 900 лева нагоре. Там взимат номерата, тук спират колата от д-ие и ти взимат кн
отговор Сигнализирай
62
2 000 000 мл градско
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Има една постоянна дискусия за авариината лента на магистралата --глоби до 1000лв и прочие ... ДОБРЕ много е важно тази лента да е свободна ,ами да се напряви една мантинела и през метри проходи да решат през колко през 200метра през 500 и така няма да става номера газ през авариината и и правиш изпреварване от дясно , а и при нужда за линеико и полиция няма да има проблем---всеки знае ,че щом са смачкали 50 човека на тази пътека е време за подлез ,ама е скъпичко и смачканите ще растат ...
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До TheCrowНяма наказуемост, няма справедливост, няма възмездие, няма адекватни наказания за нарушителите, затова хората се озлобиха на пътя.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
"Ти знаеш ли кой съм аз и къде имам връзки"В тези думички се крие разковничето ! И на пътя ,и навсякъде из България !
отговор Сигнализирай
59
TheCrow
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Народа просто полудя и не издържа на начина на живот в България. Всичко е на психическа основа. Станахме нервни, раздразнителни и си проличава на пътя!
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Първэ отдавна я няма превантивната работа на полицията и КАТ. Сега на мода са само глобите за пълнене на бюджета.По Тошовото време КАТ минаваха по предприятията , веднъж годишно и събилаха водачите на така наречените опреснителни курсове. Няколко пъти в година с водачи возещи пътници . Сега и пътищата са лоши, без добра маркировка със знаци, в общините има едни комисии по безопастност където КАТ почти нямат думата, общината си постява знаци където и както си иска в населеното место.
отговор Сигнализирай
57
2 000 000 мл км
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Има едни хора който явно доминират с мнението си че чрез ,,РЕСПЕКТ ,,разбирайте --постоянни проверки , криене в храсти или на опред.места / който се знаят в 90% от случайте / ,чрез все по-високи глоби и /събираемост / ще променят шофирането на електората --ДА ефекта е някаква ПОДТИСНАТОСТ --която ще еэолюира до др. моментни изблици на безобразно шофиране--помогнете на българина на живее нормално да не бъде подвластен на гнева и да оцени положително живота си ,да се усмихне и нещата ще са разли
отговор Сигнализирай
56
Реалист
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Основната грешка е, че онези 80% се поддадоха лесно на внушението на КАТ, че за всичко са виновни шофьорите, а не както е по цял сват - контрола определя как се шофира, в случая за България неработещия КАТ определя, че в България всеки може да шофира както му скимне без да спазва правилата. Докато не се осъзнае, че контрола е водещия и предимно от него зависи как ще шофират шофьорите, не виждам как ще се промени нещо, даже по-зле ще става.
отговор Сигнализирай
55
2 000 000 мл градско
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
продължение--ВДЪПРОСА Е ? защо в ежедневието този субект още от сутринта тръгва и чрез автомобила иска да доминира ? И др . защо не е един ,а е масово ,защо при дребно нарушение е готов да се бие до ,,смърт,,защо дори жени крещят и отиват до другата кола да крещят ? Примерно ще го пратиш на психо --той там ще изиграе др. сюжет и после е пак същия ...На всеки е ясно ,че моментното психическо състояние доминира на поведението на шофьора....а битието определя съзнанието--всичко е от живота ТУК !
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Някои много бъркат, че наказанията записани в закона, означават и прилагането им на 100%. Просто сравнение. Преди години имаше добър контрол и глоба от 10 лева за някакво нарушение, което водеше до глобяването за 9 от 10 такива нарушения и те бяха малко, примерно 1 милион пъти по-малко от сега. Сега глобата е примерно 700 лева и отнемане на книжка, но се прилага при 1 на 100000 нарушения и нарушенията са много.
отговор Сигнализирай