IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

За жертвите на пътя: Не е виновна само скоростта, а и политическата класа!


Обратно в новината

Коментари Коментари

33
Факт
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Преди 1989 година живеех в един голям панелен блок в квартал на София. Всичките ми съседи с коли не слизаха от колите и масово не знаеха какво е градски транспорт. Сега колите на хората в блока се горе-долу пак толкова, но масово си стоят на паркинга, който преди 1989 година опустяваше през деня. Който имаше село, всеки петък вечер си заминаваше на село с колата. Аз самият тогава ходех с кола на работа, а сега просто не става.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Безобразно се шофира. Правителството не взима мерки,мерките рябва да ра репресират нарушителите. Трябат и нови изпити за всиички наруушители защото поне половината са си купили книжките,и си личи като ги гледаш.
отговор Сигнализирай
31
Към 33
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
извинявам се: пътувал!
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До ФактСъгласен съм, но не е само скоростта! До нея можем да наредим и способностите да се излезе на/от главен път, изпреварванията на сляпо и пр. номера на нашите джигити-самоубийци!
отговор Сигнализирай
29
Факт
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Факт е, че в нормалните държави са създали убеденост в шофьорите, че ако направят нарушение, неизбежно ще бъдат санкционирани за него, като размера на санкцията е несъществен и там рядко нарушават правилата.Факт е, че в България се набляга на все по-високи глоби в закона, които се прилагат много рядко, примерно веднъж на 100 хиляди нарушения и правилата се нарушават масово, примерно средно на денонощие се правят по над 200 милиона нарушения.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 7
До До 19Умниче, само ***.от може да твърди, че преди 89-а колите се карали по 50 000 км на година. Защото само ***.от не знае, че повечето соцвозила имаха ресурс до основен ремонт по-малък от 100 000. Само ***.от не може да съобрази колко се кара при заплата от 200, цена на бензина от 1 лв/л, средна консумация на возило над 10/100 и заплата от 1500, бензин за 2,2 лв, и среден разход около 7/100.Хайде - беж в партийния клуб, Червен Дедо!
отговор Сигнализирай
27
Факт
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Шофира се с превишена скорост, само когато няма контрол. *** факт, недостижим за разбиране от онези 80%.Няма държава по света, в който шофьорите сами без принудата на държавата, да спазват правилата. "Примерните" шофьори в държава с контрол за спазването на правилата, когато дойдат в България шофират като побеснели.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
редовно правехме по над 20-30 хил. км на годинаВикаш, за десетина години два-три пъти превърташ километража?
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 10
Сега в България жовеят около 4 милиона човека, а не 7 милиона. Останалите 3 милиона живеят постоянно извън България. Преди години не се замисляхме да използваме колите си и редовно правехме по над 20-30 хил. км на година. Сега същите хора, децата и внуците им, рядко правят повече от 10 хил. км на година, най-често шофират по 5-6 хил км.
отговор Сигнализирай
24
Заглавието е...
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
...***.умно. Категорично трябва да се заяви, че основните фактори за високата смъртност по българските пътища са:1. Квалификацията и поведението на шофьорите на пътя.2. Неработещият КАТ3. Липсата на политическа воля за предприемането на ефективни действия, които биха накарали пътната полиция да си гледа работата.Всичко останало / състояние на автомобилите, пътищата и пр./ са съпътстващи фактори!
отговор Сигнализирай