IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Новият шеф на БДЖ: Общите загуби са за над 400 милиона


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Жоро-поро
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Joro да не се обажда
отговор Сигнализирай
19
Новият шеф
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
на БДЖ е на 81 години!!! Алоооооооооу, тази длъжност не е почетно председателство на някоя фондация! Да си дигне дъ ртия Ъз, да обиколи страната (ама с влак) и да преспи два часа на три стола в дежурната стая, както им се налага на машинистите.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Анонимен 22 - Хаха, смеш-ник! У френско линията за влака Париж-Страсбург, която е 400 км и влака изминава разстоянието за 2 часа без малко струва на френските железници 2 млрд. ЕВРО! Цената на билета е средно 90 ЕВРО! Панимаеш? За какви наши цени искаш да стигнеш от София до морето за 2 часа, а? А? А?
отговор Сигнализирай
17
Алекс
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Яко се краде в БДЖ-то.
отговор Сигнализирай
16
до Стария Машинист
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
А ти дизел крал ли си? А да знаеш как и кой краде и да не си казал никъде?Стегнете събираемостта, намалете кражбите, ЧИСТЕТЕ и поддържайте старата база и постепенно обновявайте. Ама все цените са ви в главата. Освен това, поддръжката на старите локомотиви, понякога може да е по-скъпа от лизинга за нов... ама цените на билетите са основното, нали, не кражбите и мързела - продънена кофа с вода не се пълни.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Старият машинист Ако за тази цена се стига за 1-2 часа до Варна влаковете ще са пълни. Но истината е че се таралянкат по цяло денонощие.Конкурентна е само линията София -Перник, защото за цена под литър гориво и 45 минути в посока стигаш за работа без да висиш в трафика.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Толкова ли не се сещате, защо в БДЖ не се инвестира толкова години, за да го скапят и някой като Ковача да ги купи без пари.Това е процес от началото на демокрацията.
отговор Сигнализирай
13
просветен
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Има ли още такива които незнаят че бдж се държи от две фамилии за които единственото нещо в живота е да смучат от държавния бюджет.Всички служители са шуробадженашки калчища, а ако някой външен попадне там,то е защото трябва и работа да се върши от време на време.А ръководството се назначава на олимпийски принцип - кой повече ще открадне за един мандат.
отговор Сигнализирай
12
спрете
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
кражбите на горива,изгонете пенсионерите и се хватете да РАБОТИТЕ
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Модернизирането технологията за графика става чрез закупуване на съответния софтуер. Това е доволно стандартен продукт и разни такива видове има не само в други страни на Европата, ами и в БГ! Но в условията на БДЖ (държавна фирма) трябва да се следва ЗОП за това, значи - поне 9-10 месеца за внедряване на продукта, който иначе всякоя частна фирма може да си купи още утре! Ерго, заявения мерак от Събев - още от м. май 2022 г. да се стига от Сф до морете за 6-7 часа - няма как да се случи... Лошо!
отговор Сигнализирай
Новини