IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Новият шеф на БДЖ: Общите загуби са за над 400 милиона


Обратно в новината

Коментари Коментари

10
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Абе големи разбирачи тука бре!Българино разбира от всикоооо,обаче иначе е последната д*упка на кавала
отговор Сигнализирай
9
Joro
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
БДЖ трябва да се закрие! Това е най-малоумната организация в България. Некъдърници и безделници. Място, където да дочакаш пенсия без да знаеш какво работиш! Всеки ден по два пъти минавам през ЖП прелез, по 4-5 човека возят в един влак, по малко от маршрутка! Прелезът е автоматичен, но там стои жена, на която работата и е да си чака пенсията, няма значение след колко години...
отговор Сигнализирай
8
Старият машинист
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Да, в чужбина има модерни, скоростни влакове. Има нови, модерни, прави ЖП линии. Има! Но всичко това струва пари. Много пари. Затова и цените на билетите са високи. Представете си, билетът София- Варна да струва не 36 лв, а 130 лв? Колко семейства ще си позволят тази цена за да отидат на море? Нашенецът иска хем съвременен, хем евтин транспорт.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Видяхме го концесионера частен превозвач на товари.. колко катастрофи станаха и пари потънаха от БДЖ :-х. За тази в Хитрино бяха обвинени машинистите, но незнам дали някой от управлението на "Булмаркет Рейл Карго", самото БДЖ и министерството не носи по-голяма вина за трагедията. Първи приоритет би трябвало да бъде спирането на кражбите и разхищенията, както и подобряване на безопасността.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Аз още преди 15 години казах,че БДЖ трябва да се даде на концесия.Сега щяхме да имаме луксозни влакове. За последните 10 години само сменяха директори и все бяха на загуба.ГЕРБ даде на концесия летището,което бела на над 50 милиона годишна печалба,а не даде БДЖ което потъваше.В това няма логика.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Е как няма да е на загуба БДЖ като влак с четири вагона дрънка от София до Видин с десет пътници!Плюс това че празни товарни композиции по същата линия минават само и само да се имитира дейност за да не се закрият товарни превози.
отговор Сигнализирай
4
Извод
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
БДЖ трябва да бъде приватизирана! Всичко, което носи приходи и е все още с държавно участие трябва да бъде приватизирано за жълти стотинки от наши хора!
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Големи разбирали, всичко на концесия. Златото на България, тецове те, и тнт. Като сте много отворени, прочетете в цяла Европа са на дотациии от държавата, ама тука трябваше да се обслужват интересите на автопревозвачите частни и целенасочено разказаха играта на най-сигурният транспорт. Всичко е с цел.
отговор Сигнализирай
2
Дадох ти минус
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
До българинададох ти минус само заради идеята за китайците. Който се е хванал на бизнес с тях (за големи проекти, става въпрос), хубаво не е видял. Иначе за останалото си прав. Но се съмнявам, че някой би се наел с концесия на пътническите превози.
отговор Сигнализирай
1
българина
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
бдж е като една лада на магистрала и в центъра на софия с изискване евро 6 шест... нужно е следното от бдж остава само товарни превози със сегашниъе линии, пътническите се дават на 50 г концесия на китайци с нови влакове линии и отсечки със свързаност между всички областни градове. всяко друго решение е извън не 21 в а и 20 век.
отговор Сигнализирай
Новини