IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

С новите влакове пътуваме по-бързо, отколкото с автомобил


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не го вярвам.
отговор Сигнализирай
46
Потърпевш
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
Дрън, дрън ярина . От Бургас до Димитровград - 259км се пътува с БДЖ между 7 и 11 часа. За удобство и за по- пряко се обикаля през Казичене, Пловдив или София.
отговор Сигнализирай
45
Атанас
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
Не ви ли омръзна да пишете глупости и да лъжете.къде е Пловдив Бургас .къде е Искър казичане..трябва ли да изпадам в по големи подробности..и за това ви се плаща .засрамете се.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 1
Thalys от Брюксел до Париж го взема за1. 20 часа. Средна скорост 260км/ч.В България това може да бъде само блян
отговор Сигнализирай
43
Ядрен вампир Z
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 3
Преди 10 години работих в Пловдив.Живеех в Ямбол.Понякога се прибирах у дома с влака.Между 4-5 часа беше пътуването.Благодаря повече на влак не искам да чуя да се качвам
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 2
Стойността на проекта е 675 млн. лева . . . . и по нататък не разбрах, колко е запланувано да се краде и как и кои ще си го делят! Не пишете минуси, защото няма проект в България от който да не се краде! Това е най добрата специализация на службогонците в последните 33 г.!
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
Облагодетелстваха градовете по южната линия от Зимница до Пловдив и София, а по линията Бургас (Варна)-Карлово-София не е направено нищо. Като гледам големи гари се строят в малки градове като Нова Загора и Чирпан с подлези само дето пътниците са малко. По 2-3-*** или 3-4-*** са се качвали във влака Пловдив-Варна по който не веднъж съм пътувал.Единствено гарата в Ямбол не е пипната.Иначе мащабно строителство се шири яко.
отговор Сигнализирай
40
Смех
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 0
От 145 на 160 км ....
отговор Сигнализирай
39
Рендету
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 0
За 30 години Автобусната Мафия унищожи БДЖ-то. По цяла Европа инвистираха и инвистират в ЖП транспорта - бърз, удобен, комфортен - само в Бг заливаха третокачествен "асфалт" в полза на Автобусната Мафия! В крайна сметка, днес, нямаме нито качествени магистрали нито ЖП транспорт! С едно изречение: " Абе хубава работа ама българска"!
отговор Сигнализирай
38
До номер 4
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 0
Не се притеснявай. И в Южна не е направено нищо. Или ако е направено не става за нищо. Гордостта на банкянският дбл Кюлчев магистрала Тракия е леш. Разните жп проекти са само проекти. Магистрала Струма не е магистрала с тази Кресна. Магистрала Марица е дупка след дупка. А иначе морето е бетон. И там нема празно. Е, почти, де.
отговор Сигнализирай
Новини