IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

200 хил. коли по автоборсите чакат купувачи


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Аз си търся опел астра Ф , ама те в тез салони за 15 годишна кола искат 3000-4000 лв .Е как се дават тез пари за кола на 15 години , да паднат до 1500-2000 лв и ще я взема веднага .При условие че от ръка като я купуваш можеш да я намериш на тая цена .Тия в салоните се направят на луди от германия ги купуват за без пари направо щото германия е производител и е зарита с тях коли и на ниски цени ги продават.Нашия тарикат отива там купувая за 300-500 евро идва тука и хоп цената и става 2000 евро.Разказвали сами случаи в които отиват да купуват коли и едната кола направо без пари им я дават щото продавача незнае колко да му иска за нея ,иначе колата е в движение.
отговор Сигнализирай
35
jmi4ko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
няма такова нещо като падане на цените на колите на старо..някой е платил на журналистите да го напишат това..та дан:)о някой се залъже ;)
отговор Сигнализирай
34
автотърговец
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Например: BMW 316ti Compact Citi. Цена като нова -23900 евро. Цена за произведена 2005 г.6000 евро. Справка eurotax ot 06.2008. Ако имаш можеш да сметнеш овехтяването...........и дали не ти е по-евтино да караш рентакар:))
отговор Сигнализирай
33

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Това че падат цените е абсолютна лъжа. Колкото струваха преди 1-2 години, сега пак са толкова. Има някаква вълна от подобни публикации, може би искат да ни подтикнат да ходим да им разчистим малко автокъщите, че няма оборот за нов внос. Аз лично скоро ще купувам де, и се надявам на добра цена, харесал съм нещо, дано утре още да е там.И нека автомобилните богове са с вас.
отговор Сигнализирай
32

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Аз съм си решил да си взема нисан кашкай чисто нова от официален дилър. Да съм си спокоен, че има гаранция, сервиз, застраховки и прочие... та като си возя жената и детето да се чувстваме удобно и безопасно! Дълго мислих и реших - коли втора ръка не ме интересуват, де да знам кой изврещял несретник я е карал преди това и кой алчен автоджамбазин иска да ми тури балтията с цената и качеството че да не дай Боже да се видя в приключение! Има логика донякъде да се купи втора ръка кола от познат, приятел и т.н., ако знае човек в какви ръце е била колата и кое как е било с предишния собственик, но иначе не! Така че аз лично ще заложа на по-скъпото и гарантираното качество в добро състояние, и да е чисто ново! Лично мнение!
отговор Сигнализирай
31
Карач
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
В България се внасят само най- старите и най- амортизираните автомобили от даден модел и се продават на цените като за по- нови. Това всеки може да го провери. За мен не е изгодно да купувам кола от България- нито нова, нито втора употреба. И кой е този търговец, който ще се навие да караме колата в сервиз преди евентуално да я купя? Ако има такъв бих размисли дали да не ви направя малко оборот.
отговор Сигнализирай
30

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Всичко друго е промиване на мозъци!
отговор Сигнализирай
29

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Приятелю преди да лепиш етикети на хора, които дори не познаваш мисли!! Първо ако беше и мноого мъничко запознат щеше да знаеш ,че най-скъпия клас държи най-малко цена за разлика от най-евтиния и това е поради куп причини. Първо ,че тоя дето си купува S-класа не е някой бедняк и тези коли са най-запазени и най-добре обслужени със най-скъпите консумативи в оторизирани сервизи с гаранции на частите и т.н. А собственика изобщо не го боли той си е пребогат. След 2-3 години колата му омръзва и той гледа да я шътне бързо ,за да си вземе друга скъпа каляска и изпуква цена наполовина от цената на която я е купил. А по бедните ходят купуват моторчета 1.4 или 1.6 изплащат колата 5 години изръсят 30 000лв. и след 5 години я обявяват за продажба на цена 20 000лв. освен това няма сменени консумативи , пестено е от всичко ,колата се ремонтира в някакви гаражи без оторизирани сервизи щото там е скъпо и т.н. Просто бедния иска максимума за минималното ,което предлага а богатия предлага минималното за максималното ,което продава. Някой хора като мен са го осъзнали и се възползват максимално от това. Обаче от 2007г. нищата коренно се промениха и скъпите коли държат цени като чисто нови.
отговор Сигнализирай
28
Роби71
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
цените в мобиле де със сигурност са паднали с около 20% на новите коли но в ценовия клас над 25-30 000 евро. Аз препоръчвам покупката на кола 3-6месеца стара излиза с около 30% на далавера, аз си купих кола от 45 000 евро за 29 000 на 3м и 7000 км като за мене това си е нова кола . Ценовия сегмент до 20 000 евро не мръднал или има намаление 3-5 %. (300-1000еуро)
отговор Сигнализирай
27
hasan
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Хайде не се чувствай засегнат, примера на човека е показателен, същото нещо е и с по-евтините коли, а ти я ми кажи коя кола след 2 год е на 35% от цената й като нова, че ми е интересно
отговор Сигнализирай
Новини