IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Абсурд! Локомотив остана без колела, два часа влакът виси на Дряново


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

41
ma6inist
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
А локомотива на снимката наистина е на БЖК,но е от една авария на гара Синдел,когато бе дерайлирал
отговор Сигнализирай
40
ma6inist
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Само лаици могат да говорят толкова глупости,колосите на локомотивите се проверяват визуално при всяко влизане в депо и с ултразвукова дефектоскопия при плановите ремонти всеки месец
отговор Сигнализирай
39
БДжалка
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Нашите влакове са едни от най сигурните и луксозните за смяна са единствено инжектопляктора и задволанното устройство подобно на самолетите на бившата АК Балкан сега собственост на Бългериън еър чартър.
отговор Сигнализирай
38

преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
От къде си толкова убеден че: "На всеки 75000 км пробег на всички локомотиви, ЕМВ и ДМВ се прави пълна ултразвукова дефектоскопия на всички колооси, и при наличие и на най-малка в оста, същата се бракува, същото важи и за бандажите, а пукнатини в звездите се поправят зрез наваряване и то само ако не са в съседни сектори." Ти лично ли го правиш или някои който познаваш? Човек като чете коментара ти с такова впечатление остава. И ставаше въпрос за контрола по принцип, ИМА ЛИ такъв на практика /не на теории и книга/.Ако наистина ти и колегите ти проверявате влаковете и релсите на всеки 75 000км, това е чудесно и успокойтелно за пътниците. Дано не си само поредният многознайко на теория, защото ние българите всичко знаем и разбираме, но правим ли го?
отговор Сигнализирай
37
разбирач
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Когато блокира инжектопляктора,така става...
отговор Сигнализирай
36
gandoni
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Няма да се учудя , ако скоро се кача на самолет на който му липсват крилата...
отговор Сигнализирай
35

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За Локомотив Пд или за Локомотив Сф става дума? Пловдивският има повече *** фенове, но пък софийският може да се похвали с доста китайци. :)))
отговор Сигнализирай
34

преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
99% от коментарите са на индивиди които са интелектуални инвалиди на тема ходова система наЖП превозни средства
отговор Сигнализирай
33
tosunbey
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
i bez tva samo problemi suzdavate na horata.6to ne se otkajete.vie ste pulni palya4ovci!!!!!
отговор Сигнализирай
32
Emil
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Пълни глупости.1. Машината на снимката изобщо не е на БДЖ, а на БЖК, която се занимава само с товарни превози. Пострадалата машина е 45-202.2. Снимката изобщо не е от мястото на инцидента (междугарието Соколово-Дряново), а от гара Дъбово, отдалечена на 70 км от мястото. 3. Събитието започва и свършва посред нощ в непрогледна тъмница - между 0.30 и 5.00ч, а снимката е правена посред бял ден.Просто снимката е взета и пльосната ей тъй, напосоки, както обикновено.4. Заглавието е точно в стил "24 часа" - драматично и безсмислено. Останал бил локомотивът без колела.....Въобще поредната простотия на някоя *** безмозъчна журналистка. Поне да беше позвънила в "БДЖ-ТПС-Локомотиви" ЕООД да й кажат какво да пише!И друго - в коментарите някой пише, че се прави дефектоскопия на "представителна извадка". Абсолютно невярно. На всеки 75000 км пробег на всички локомотиви, ЕМВ и ДМВ се прави пълна ултразвукова дефектоскопия на всички колооси, и при наличие и на най-малка в оста, същата се бракува, същото важи и за бандажите, а пукнатини в звездите се поправят зрез наваряване и то само ако не са в съседни сектори.
отговор Сигнализирай
Новини