IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

София-Бургас за 4 часа с влака – през 2019 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

60
ел
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А какво ще направи държавата с братята, дето са свикнали да "бирът жилязу" от съоръженията на БДЖ? То болтове, гайки, ***, чак и парчета от линиите вадят ***... Представям си какво мазало би станало след тяхна "акция" по бране. А след 10 години те ще са още повече и още по-гладни отсега. А?
отговор Сигнализирай
59
w
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ама друг път!!! :)
отговор Сигнализирай
58
!!!
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Супер.... До 2019 в другите страни ще се телепортират от едно място на друго, а ние ще се влачим с влакчето
отговор Сигнализирай
57
gendoff
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А с кола, дори по нашите ужасни пътища, още сега можеш да стигнеш от Бургас до София за 4 часа, че и по-евтино да ти излезе!
отговор Сигнализирай
56
mvm
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да много хубаво, ама до тогава в нормалните държави всички влакове вече ще се движат поне със 450 - 500 км/ч средна скорост :) А ние със невероятните 160 :)
отговор Сигнализирай
55
vasko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Горките..и не ви ли досрамя да го напишете това нещо? Хората в цивилизованите страни отдавна са надминали тази скорост, ние едва през 2019 ще открием светлината в тунела.......
отговор Сигнализирай
54
Хайдутин
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Бре, тая електричка като я гледам ако вдигне 160км/ч, сиреч 3 пъти над сегашната и максимална скорост ще се разхвърчи на болтове и гайки. Що пишете глупусти да плашите хората, без друго освен *** и помаци-на теснолинейката нормален човек във влаковети ни ковчези не се качват
отговор Сигнализирай
53
МПБ
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Добре е, че се осигуряват средства за възнаграждения на служителите от БДЖ и НКЖИ. Тревожно е обаче отношението към лоялни контрагенти на тези дружества по изпълнени договори за проектиране и строителство.Задълженията са за десетки /или стотици/хилади лева и някои от тях са по проекти с европейско финансиране. Фирмите са принудени да съкращават специалисти или да фалират - нямат куража да си търсят парите от основния си инвеститор. В някой следващ ден транспротния министър обаче ще тръгне да открива поредния обект- за чужда сметка.Къде в крайна сметка са парите?
отговор Сигнализирай
52
Pustiniak
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
eiiiii,a stiga s tia kitaici bre!!Te sa izmislili baruta,hartiata i kup dr neshta predi 2000godini.Naskoro sa izmislili samo,kak da iztrepat vsichki vrabcheta v durjavata-kato vragove na kulturnata revoliucia i kak se oprashvat plodovi druvcheta ot hora,shtot pchelite izmriali ot otrovite.Drugoto sa go otkradnali,a vlaka si go kupiha oficialno ot nemcite.
отговор Сигнализирай
51
влак
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе те първо да спрат да гонят хора , да платят заплатите на работниците си (колосалните заплати от по 350 за счетоводител) и после да говорят глупости, а в сащност влакът наистина ще се движи с толкова от Пл - до Първомай , но е интересно в други участуци дали ще вдигне повече от 50......
отговор Сигнализирай
Новини