IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

София-Бургас за 4 часа с влака – през 2019 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не е важна максималната скорост за 5 км да е 160 км/ч, а да вдигнат средната. Да се направят пълни реконструкции на местата с ограничение 25 и 40 км/ч - там се губи много много повече и от инерция и от време.
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"да ходят гадните шопари на море..." като оставим настрана колко "СТЕ"*** и злобен СТЕ И НЕГРАМОТЕН!!!от всички българи в СОФИЯ най--малко са шопите.Те си живеят около София,защото селата им вече имат статут на квартали!Но още от преди 130 години СОФИЯ започва да се пълни с хора отвсякъде и ,ако преди 50 години е била предимно"македонски"град заради бежънците,СЕГА Е СЕЛСКИ ГРАД БЛАГОДАРЕНИЕ НА ДИВИ СЕЛЯЦИ КАТО "ВАС" незнаен господине!Иначе 2019 звучи толкова далечно....пък и само 160 км???
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да бе! Това докато не го видя, няма как да повярвам! Защото то не е само до релсите! Ами тия стари локомотиви и вагони? Как ще се движиш със над 100 с тия вагони от преди Втората световна?
отговор Сигнализирай
47
Любител на влаковете
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Рекордът за скорост на влак задвижван от парен локомотив е 125.88 mph (202.6 km/h) и е постигнат в Англия, на 3 юли 1938 от L.N.E.R. клас A4, известен под името "Mallard". В резултат на опита машината е прегряла, но след кратък ремонт след 9 дни отново е на служба. Рекордът не е подобрен и до днес!
отговор Сигнализирай
46
янко
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Максималната развита скорост на "TGV" е 512км. а средната с която се движи е 275км. в час. При скорост от 450км.в час - спирачният път е 32км. а при скорост 275км. в час е 8км дължина. Машинистите на тези влакове са с много високи заплати , като им се плаща и на изминати км. Освен това използвайки инерцията на влака реализират огромни икономии на енергия за което също получават премии.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
41,прав си,въпросната скорост изисква много поддръжка,за която тук,разбира се,пари няма да има...И тогава жална ни майка колко инциденти ще стават :(
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да ходят гадните шопари на море за 4 часа, това е целият напън. А другите линии...!?!?!?
отговор Сигнализирай
43
Скептик
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да .... точно така ше стане точно като в Холандия и Франция. Няма начин да не стане. През 2019 *** ще хвърли нещо на релсите или по-лошо ще открадне част от релсовата система и влака минаващ със 160 км /ч ще го показват във вечерните новини "Лайв" На запад имало "датчици" и камери следящи движението. ХАХА ! За какви 160 км .. к'ви датчици и к'ви камери ми говорите. Вие оглеждали ли сте се ? Ъпсурдистан сме над тези неща ;-)
отговор Сигнализирай
42
гуньо
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Проблемът не е само в мотрисите и вагоните,а в релсовия път. Машини се купуват, но другото си е бая по сложно.
отговор Сигнализирай
41
машиниста
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
що подвеждате хората постоянно в момента няма машини за тази скорост нямате пари за заплати всичките машини са леснозапалими няма и вагони за тази конструктивна скорост КВО ЛЪЖЕТЕ ПОСТОЯННО
отговор Сигнализирай
Новини