IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

2011: Китайски хечбек Made in Bulgaria


Обратно в новината

Коментари Коментари

107
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
Кое точно е било качествено в ония времена бре ? Българското качество тогава беше повод за смях.
отговор Сигнализирай
106
GG
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
За тези, които могат да си го позволят честито! Моето семейство може да си позволи единствено Пасат и ML350. Втората е най-сигурната кола засега в Щатите, вижте и crash теста в you tube!
отговор Сигнализирай
105
ГОГО
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Колата е красива ,ЗА ОСТАНАЛОТО -ЩЕ ВИДИМ...!!
отговор Сигнализирай
104
Loshiq
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Представятели си кола менте сглобена в България.По лошо можеше да бъде само ако беше сглобена в Русия от пияните братушки. :)
отговор Сигнализирай
103
ДО 96 ТИ !!!
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Или си много млад, или си много ***,а може би и двете... !!!ЗА КИТАЙСКОТО НЕ ГОВОРЯ ,НО ЗА Б Ъ Л Г А Р С К О Т О ДА ЗНАЕШ ,ЧЕ ИМАХМЕ М Н О Г О КАЧЕСТВЕНИ СТОКИ ВКЛ. И В МАШИНОСТРОЕНЕТО ,ЗА КОИТО ТИ И ХАЛ ХАБЕР СИ НЯМАШ ...!!!Питай майка си и баща си ,,,,!!!Впрочем ,ако не си чувал -колкото и странно да ти звучи ,НАПРИМЕР -ЗНАЕШ ЛИ ,ЧЕ БЪЛГАРСКИТЕ КАЛАШНИЦИ СА ПО-ДОБРИ ОТ РУСКИТЕ ....!!!
отговор Сигнализирай
102
ишлемист
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
106Май че за "Мейд ин ХУ" има изискване за % от добавената стойност да е в държавата ХУ.
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Усещам, че тези коли ще бъдат много бързо победени от българските пътища.......
отговор Сигнализирай
100
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Излиза им , щото не плащат мито като продават в Европейския съюз! Поради същата причина корейци сглобяват в Словакия, Японци в Унгария и т-н. Помисли малко!
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Това е простият начин за китайската фирма да стъпи на EU пазара. Реално, колите ще идват на модули, вече сглобени в Китай и ще се довършат в България. Колите им официално ще се водят български. Естетвено, ще бъдат принудени да спазват всички европейски стандарти за безопасност на автомобилите си - тук няма мърдане. Ще спестят от мита, такси, акцизи. Чист бизнес.
отговор Сигнализирай
98
фанта
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Браво! Поздравление! Аз също уважавам японските технологии. мисля,ч е двигателрят на тая чинайска кола е производство или на митцубиши, ниссан, Хонда, Дженерал мотърс, .... така че не виждам голяма разлика. разлика може да има същественна при ходовата част и сглобката на детайрите. А може пъкс да сеокаже здрава кола и с добро купе? Ако е евтина е поносимо нещо? Един мой познат плюеше Дею, но сега си купи такова. И е много доволен, защото си спести поне 4000 лева, спрямо аналога на други марки.
отговор Сигнализирай
Новини