IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

2011: Китайски хечбек Made in Bulgaria


Обратно в новината

Коментари Коментари

77
фанта
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Всяка нова фирма, пуска първо по-стар модел в производство на непознати пазари. Въпрос на преценка и на покупателна способност. колко може да платиш е важно, за производителя? Дачиа Селенца, Шкода Фабриция не бяха по-добри от Роувър Маестро. А следващите модели вече щяха да са по-добри. Но явно и както и при Рено, пак оплескахме нещата? Е, сега поне ще караме чинайски коли? Дано са по-евтини и икономични, поне!
отговор Сигнализирай
76
М
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Братле,Голфа двойка е като Ламборджини в сравнение с този таралясник,все пак немци го правят,не китайците от Илиянци
отговор Сигнализирай
75
Нане Шопски до76
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
76 Венсеремос в Италия явно са подкупили някого за да ги пусне в Германия има само една кола Диамант се казва която проби но освен от автокъщата незнам друк да ги кара . От ADAC и другите тестващи компании като TÜF също или ги забраняват или не ги препоръчват за закопуване . Тези коли са изключително слаби като матерял , изработка съответно и цена . Никога не бих купил китайска марка кола . Знам че много части от немските коли се правят в Китай но е друг квалитет
отговор Сигнализирай
74
фанта
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Ако цената е по джоба и аз бих си купил, ако двигателя и ходовата им част е добра. А те двигателите вече повечето ги правят едни и същи заводи по света, така чеостава и ходовата част да е здравичка, та ще преглътна останалото. те и преди плюеха Рейсъра на ДЕЮ, но въпреки че не са нещо кой знае какво, двигателигте им навъртяха с лекота над милион км. Предпочитам по-евтино и здраво КНР, отколкото нов Пассат, на две цени отгоре. А за нашите кратки пътища, лукса едва ли е фатален? не са лоши.
отговор Сигнализирай
73
Кико
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Производството на Роувър си беше обречено на неуспех...Какво произвеждаха - Роувър Маестро. Модел от 1983 година, произвеждан до 1994, по незнайни какви доводи беше решен да се произвежда в България през 1996...Що за глупост?!? Пък и кой нормален ще си купи Роувър?!? P.S. Тук изключвам Land Rover, това е отделна компания и качеството няма нищо общо с таралясниците Rover, които се чупят повече и от Москвич!
отговор Сигнализирай
72
Кольо
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Роувърите, както и тея джикитайски джаджи никой не ги е натрапвал. При роувърите фирмата беше държавна. Нашите окакаха сглобката и хората се изтеглиха. При китайските, инвестицията е 100 % частна - на Литекс Комерс. Ако има някой губещ, то ще е само Гриша Ганчев. А който не ги харесва, има вариант за Опел Кадет, или Голф Двойка, закупен от добрата стара баба, дето целия си живот го е държала в гараж
отговор Сигнализирай
71
Асен Златарев
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ясновидците и нихилистите да млъкнат!Нека говорят фактите!Дайте факти! Иначе става като във вица,дето като ....еш жената,един вика добре,друг-зле работиш!
отговор Сигнализирай
70
Венсеремос
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
:) А сега на къде господа вносители на евтини ***. По-добре ново китайско и изхвърляне след 5 години от карането на *** нон стоп. Дали ще имаме таксита с тези коли ? :)
отговор Сигнализирай
69
rumniki
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Какъв хубав снегорин!!! Европейците ще се хласнат. :))
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Това е най-лошия кошмар за вносителите на автомобили в Б-я а в Европа. Китайски автомобили които не са обложени с мита и цена без конкуренция. Няма кой да се бори с тях. Бог създаде човека, а всичко останало се прави в Китай
отговор Сигнализирай
Новини