IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

2011: Китайски хечбек Made in Bulgaria


Обратно в новината

Коментари Коментари

47
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
10k е една доста поносима цена за българина. За 5 години ако се изплаща - 2к на година - 166 лв на месец. аре 180 да са, с лихвите. Дет се вика, кво му плащаш ?
отговор Сигнализирай
46
с.
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Баце,компании като Панасоник например направиха заводи в Полша и производството им за Европа е там!Стоката е произведена в ЕС и мита няма!Ямаха произвеждат в Унгария!Да взема да уча и полски!А!??И да питам технологиите в полския завод на панасоник полски ли са или японски!И точно колко е заслугата на японците!Та в тая връзка не знам аз на кой ще се моля,ама ти си за психиатър!
отговор Сигнализирай
45
фанта
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Сигурно е така, но поради ниската себестойност и голям пазар в азиатските страни, Индия и другаде, то по-големият оборот и ниска себестойност на продукцията, водят до по-високи печалби, отколкото в собственните им държави. Боли го някой миллиардер че щял да плати няколко миллиона повече данък, когато ще печели миллиарди от пазара? И не му пука, че неговата фирма в Европа ще затяага коланите, защото париците са си за него. Ами те си решават, но да не мрънкат, че било криза?
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Лудост са тея китайски каляски :-(
отговор Сигнализирай
43
Бай Асан
преди 14 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
ей тва е българина бе братче ...... дай му само да плюе , да мрънка и нищо да не прави
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
За съжаление не знаеш колко си прав.Икономически Китай ще превземе целия свят.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Какво значение има къде ще се сглобява, ако материалите, технологията, дисциплината, организираността и машините няма да са български.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Като не ви харесват колите никои не ви кара да купувате.Хубавото в случая е че този завод разкрива много работни места, както и ще дава хляб на още доста подизпълнители.А на специалистите по сигурност на автомобила ще кажа че за да пробият китаиците колите трябва да отговарят на ISO/TS 16949. Това е стандарта за автомобилостроене и е третия най строг след тези за космическата индустрия и медицинското оборудване.
отговор Сигнализирай
39
Кольо
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Ще се правят три вида. Освен този, ще има пикап и SUV. Колите са доста добри за класа и цената си.Всъщност някой от долните разбирачи ходил ли е в Китай, или пазарува от магазина за 1 лв. щипки по 30 ст. и ролетки по 1 лв. и си мисли, че в това се заключава китайската индустрия?
отговор Сигнализирай
38
с.
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Не е точно така защото независимо от изнесето производство компаниите са си регистрирани в родните страни и си плащат данъците там!БМВ са си в Мюнхен,Бавария и независимо,че имат заводи в Мексико и мега яки продажби в САЩ си плащат данъците в Германия!
отговор Сигнализирай
Новини