IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Dacia: Great Wall не ни притеснява


Обратно в новината

Коментари Коментари

40
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Ръстът за 2010 в сравнение с 2009 е 73%. Това е твърде над средния отраслов прираст. Така компанията се налага като една от търговските марки с най-бърз темп на развитие и ръст на печалбите.Кумулативните продажби на ГУМ за 2011 са се увеличили с 22.5% в сравнение с 2010, а експортният ръст на фирмата е 50 %. Брандът Haval SUV за девета поредна година е номер 1 сред продажбите на SUV модели в самия Китай, а Wingle Pick-up запазва върховата си позиция за 14-та поредна година.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Ами нормално Дачия и Великата стена да не са конкуренти - двете компания предлагат автомобили от различни класове. Както казва и г-н Кюглер, китайците имат огромен финансов ресурс и в момента разработва пазарите за автомобилите си, те за разлика от Дачия от няколко години вече са стъпили на пазарите в Южна Америка, Австралия, почти цяла Азия, Русия, а със завода в Ловеч дадоха заявка за сериозна инвазия в Европа.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
37
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 13
До 37 Лада произвежда в пъти повече от Шкода !!!
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 39 Не харесвам 17
Не знам за Вас, обаче аз никога не бих си купил кола произведена в завод на мутра, в който средната заплата за инжинер е 450 евро :)
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Ок, волекса е красива кола, имам съсед, който си взе от първите и е доволен..НО цената от 15990 е за версията с всички екстри. Интересува ни, колко струва базовата версия???
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 15
Като гледам как се развива Китайската икономика и тази на Европа, наближава времето завода в Крайова, където сега правят Дачия ,да започне да произвежда именно Грейт Уол (а може и Чери, Джели , БИД, Брилианс и др.). Ако видят малко зор от Рено, завода на Дачия е първия който ще продадат. НА колегата от Пловдив,който само Дачии вижда мога да кажа, че това много скоро ще се промени.Бакшишите масово спряха да купуват логани,фирмите вече ги следват.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 29 Не харесвам 6
Ми много ясно каква комкуренция могат да бъдат с максимален капацитет от 50 хил. автомобила годишно ???все едно Лада да конкурира Шкода :)))
отговор Сигнализирай
32
Гошо Тъпото
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Ако ми дадат два нови...джипа китайски или румънски,на една...цена чудя се какво да...избера.Ще предпочета китайския,щото ако отида с..него до Китай,както имам намерение,ще получа...нов без пари,като разберат,че идвам от...братска България.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 31 Не харесвам 5
По скоро от Грейт Уол не бива да се притесняват от Дачия(не визирам само ловешката продукция). Баховица е само трамплин към Европа.Докато Дачията е дъщерна марка и е ограничена винаги да ползва старите технологии на Рено, Китайските производители напредват като крадът и купуват последни технологии и се развиват много бързо.Грйт Уол е само първият от тях,минал краштестовете и взел сертификати да продава в Европа, но много скоро ще дойдат и още..
отговор Сигнализирай
Новини