IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Volkswagen иска да настигне Toyota и GM с новия си Golf


Обратно в новината

Коментари Коментари

68
Lo_Ridah
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До до Lo_Ridahдоста филмчета съм изгледали и за нея и за NSX и за ред други коли. Наясно съм колко са смятали баланс да тегло и т.н. Само че в статия за голф ми говориш за Интегра. Голф е масова ежедневка. Това му е идеята. Има и по-спортни версии за ентусиасти, но изначално не е мислен да е спортна кола. Това за което е замислен го прави максимално добре, дотолкова че класа автомобили е неофициално кръстен на него.
отговор Сигнализирай
67
?
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
А японците дали ще чакат ? :)
отговор Сигнализирай
66
б-7
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Еееей,тука се е напълнило с много разбирачи но,пак си караме коли втора ръка-първо качество.А най-хубавата кола е новата независимо от марката но,все пак за предпочитане са немските коли.
отговор Сигнализирай
65
do 70
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
To i Mercedes i Audi i BMW sa stanali naricatelni w bg. Izob6to prostotiqta e tolkowa golqma, 4e do kakwo se dokosne, to stawa naricatelno.
отговор Сигнализирай
64
до №65
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
най-доброто място кой кой е в автомобило строенето - > Формула 1 , WRC , 24h Льо Ман, нещо японците не ги виждам напоследък явно изтърваха и тоя фронт. А преди години имаха традиции и бях конкурентни на немци и британци.
отговор Сигнализирай
63
до Lo_Ridah
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Интеграта е кола за пътищата, която можеш да си купиш от магазина. Направена е фабрично пригодна за състезания написта. Не е рали автомобил! Прави разлика. Не е просто да има надписи Sport или Race по нея. Всичко в тази кола клони към перфекционизъм. Не искам да се заяждам с никой. Просто можеш да изгледаш филмчето "Легендата Type-R". Това не е кола с кожен салон и дизелов двигател. Това е истински автомобил само за ценители.
отговор Сигнализирай
62
do 63
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Бедни, слаби (икономически и военно) , с неуредена държава - къде са тръгнали да си мерят .. с големите на деня ? Ние сме само наблюдатели , хората за петрол войни за милиарди водят ние искаме с протести да сваляме цени , смешна работа. Мечтай си ти че Бойко и Валентин Златев са коректори на петрола , чиста пропаганда му викат.
отговор Сигнализирай
61
Пацо
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Volkswagen Group removed a cylinder from the VR6 in 1997 to create the VR5 (aka 'V5'), the second block to use an uneven number of cylinders in a Vee design after the Honda V3 triples of MotoGP fame. This version, which had a 2.3-litre capacity, was capable of 110 kilowatts (150 PS; 148 bhp).За който не разбира - VR6 е преконфигуриран във VR5 след като от VW виждат, че Honda правят нечетен брой цилиндри за MotoGP. Източник - Wikipedia VR6.Темата за кой от кого е копирал става все по интересна.
отговор Сигнализирай
60
Lo_Ridah
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Пацоайде аз да т ипоставя за домашно да провериш колко пари се губятот всяка произведена интегра. Целите на всяка кола за различни. Ако VAG искат да си поставят за цел да губят пари, могат да пуснат Ауди S3 на половин цена. Колко ралита е спечелила Интеграта ?
отговор Сигнализирай
59
Lo_Ridah
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Анониментака е *** ни, ама не е някои - двама са - Валентин Златев и Бойко Борисов се казват.200 кинта е да идеш и да се върнеш до морето, и на мин надница $7/ час ги вадиш за 2 дена. Тука бачкаме поне половин месец...Цената на колонката в София , ако ти я обърна в долари по курса за деня е все едно $7 на галон. Сети се дали ни гаврят. За качеството да не коментираме, че да се ядосваме допълнително...
отговор Сигнализирай
Новини