IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Volkswagen иска да настигне Toyota и GM с новия си Golf


Обратно в новината

Коментари Коментари

48
11до7
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
"Азиатците печелят по 500-600 $ на кола"Не, Тойота печели само с 50 евро по-малко от Фолксваген, а Хюндай много повече от Фолксваген - по 1300.А пък печалбата на Рено в момента е 65 евро на кола !!!Но но теб и това ти е много - значи проблемът не е в тяхната печалба, а в твоята неплатежоспособност.
отговор Сигнализирай
47
Пацо
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
И btw...забележете, че цитираните данни за двигателите по-долу от мен са за периода 93-98 година. Хонда разполагат през тези години с огромна база агрегати 1.6 литра с мощности - 150, 160, 170 и 185к.с. и всичките са атмосферни. Само не ми излизайте с това, че през тези години VW са произвеждали 1.8 литрови ДВГ с мощност 160к.с. Масово голфове от по 2.0 литра се гонят с ходни с по 1.6 литрови двигатели и, ако случайно победят, разправят с дни наред колко им е бърза колата :)
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
вече са на скрапамортизирани,и изгнили
отговор Сигнализирай
45
До Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Отговори си сам защо няма много японски коли по нашите пътища от 80-те години :)
отговор Сигнализирай
44
Пацо
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Нека не изпадаме в подробности за цени на рез. части и смяна в полеви условия. Сивици-те от периода на 90-те години също са на таъкв хал - имат един ангренажен ремък и една обтяжна ролка. Сменят се бързо и лесно и, ако гониш цени - двете части струват около 80лв :) Митът за скъпите части на японските коли е в сърцата на феновете на VW и не може да бъде изкоренен....
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
я излезте да видите колко голф 2-ки има.........е колко да са -20%от колите по пътяа колко японски коли има от ерата на голф2/началото на производство е 1983 година/е колко да има от преди 90 години няма нито една
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 9
Тръгнали да сравняват японските инженерни технологии с тия немски дървари
отговор Сигнализирай
41
до пацо
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
1.8 има още 112,129,139 и 160 коня,ама обслужването ремъци,ролки за един такъв голф примерно 112коня дето е 50лева и се сменят за 20 минути пред блока,всичко е елементарно и подредено
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 28 Не харесвам 6
Volkswagen иска да настигне Toyota -------------------------Щи ги стигне единствено в Перник
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Ей, напълни се пазара с фалшиви немски части за моята нова "Грейтуолл". Аз сега какво до Китай ли трябва да ходя, да съм сигурен, че няма да е някое немско менте ? А, ако трябва да бъда сериозен, точно около 15 години ще им са нужни на германците, за да настигнат Япония по отношение на автомобилостроенето. Няма да уточнявам марки и модели, защото няма нужда просто. Не визирам обема продажби и печалба, а качество и технологии. Ония са десетки години напред.
отговор Сигнализирай
Новини