IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Dacia - "златната кокошка" на Renault


Обратно в новината

Коментари Коментари

31
Дофтур оф були
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До АнонименНай-добре се върни в първо отделение да се научиш да смяташ.1408 лева или около 700 евро взимат на месец в Дачия.При Гришо в Ловеч дават между 900 и 1200 лева в зависимост от позицията която можеш да заемеш там.Така че разликата е много малка.И запомни-Иван Костов няма да стане премиер!
отговор Сигнализирай
30
Дофтур оф були
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До АнонименЧетем бе главо проста ти кат си от центъра на Шопия и верваш в Иван Костов тва не значи че всичко се изчерпва с тебе.
отговор Сигнализирай
29
citroen cx
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Най-телената и кекава кола, която познавам. Удар с 15 км, с дясна гума в бордюр = криво магаре, крив носач. Карам служебен логан, и мога да кажа с ръка на сърцето, от тази "кола" не става съвършено нищо. Спирачките са уникално слаби за размера и. Всичко е къде турско, къде много турско. На 88 000 км, навъртяни лично от мен за 4 години, тази зима сутрин я пали зорлем. Личната е само на 420 000, 27 години, качвам се и заминавам, без дори да се замисля. А това нещо, набедено за кола... НЕ става!
отговор Сигнализирай
28
До 26
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Бате, ако черпиш косвени сведения от това, че баща ти кара такси дачия, да знаеш, че си в голяма грешка. Дачия продава над половин милион коли годишно. От тях едва 30000 се продават в Румъния и да кажем 5000 у нас.
отговор Сигнализирай
27
vrv до 29
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Последния път като гледах информация за продажбите на нови автомобили на БГ пазара Great Wall, бяха на първо място по продажби. Аз лично имам Рено, но ако трябва да избирам м/у джипа на Дачия и китайските (ловешките), бих си взел GW. Мисля, че китайските коли са силно подценени и не са толкова зле. За цената, гаранцията и екстрите GW си е добра покупка.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
...бе и Грейт Уол вече може да се види по нашите пътища. Има ги вече, но в сегмента в който трябваше да влязат вече са се настанили Дачия и Шевролет. И понеже и двете не са лоши, особено в години на криза, на нашенския производител хич няма да му е леко...
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Какво става с автомобилите, които се произвеждат в БГ? Изглежда нищо не се продава на местния пазар, защото не се виждат по БГ пътища от тези автомобили............пълно фиаско!!! Така ще е докато не се въведат някакви данъчни облекчения за покупка на автомобил произведен в БГ.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
До Минува42Правилно си забелязал евтиния журналистически трик. Ако вземаха по 10 евро на час румънците нямаше да се избиват за 400-500 евро на месец в Гърция, Испания и т.н.Това "достига 30-35/час" може и да се отнася за работници с опит, квалификация и преминали специфично обучение, натоварени с допълнителни отговорности и прочее. Ако се даваха 35е/чисто никой нямаше да може да си позволи автомобил
отговор Сигнализирай
23
Минува42
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Не искам да взимам страна в напиращото недоволство, но само искам да вметна, че часовата ставка, описана в статията не е възнаграждението, а всички разходи на завода (възнагражденията на целия персонал; всички регулярни разходи; инвестиции за машини) за една счетоводна година в наменател, в числител: броя на персонала, умножен по броя работни дни в годината и умножен по броя работни часове.Мисълта ми е, че това не са пари, които влизат в джоба на работника...
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
Dacia-та се купива единствено и само от румънците (патриотизъм) и чат-пат българските бакшиши
отговор Сигнализирай
Новини