IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Dacia - "златната кокошка" на Renault


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 41 Не харесвам 6
***... и румънските *** дръпнаха, само България си остава един разлагащ се, протичащ *** ....
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 22
Туй добре, ама аз Дачиа за лична кола няма да си купя посмъртно. За фирмата става!
отговор Сигнализирай
9
БАЧКАТОР
преди 11 години
Харесвам 31 Не харесвам 2
Как ще ги стигнем румънците..ще ги задминем ....кога?
отговор Сигнализирай
8
аз
преди 11 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
и все пак моделите на дачия използват поточните линии на рено от преди 10 години меган комби от 2000 година е горе долу идентичен като дачиа логан от 2007ма та освен евтината работна ръка си имат готовите поточни линии , готови дизайни ( леко променени ) готови мотори , ел. инсталации и всичко останало - а за тези неща все пак се плаща за разработки и то доста.Просто от рено продават автомобилите си още 1 път
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Сори ,не били долари ,били 1800 евро на месец. В Източна Европа......
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
С други думи ,1/3 от 30-35 евро са си 10 евро и тагоре ......НА ЧАС ! Така е в Източна Европа!Малки са надниците - към 80-90 долара на ден ..... 1600-1800 долара на месец.Щото в Източна Европа работят с 1/3 по-ниски цуни.Кога ли ще ни приемат в Източна Европа и нас ?
отговор Сигнализирай
5
Фен
преди 11 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
"...Друга предпоставка за добрата печалба на бранда е евтината работна ръка. В Източна Европа, където марката има завод, средното възнаграждение за час е с около една трета по-ниско от това в Западна Европа, където достига до 30 -35 евро на час. А в Мароко, където Dacia също откри завод, възнаграждението на час е само 4 евро. ..."С две думи - бъркат в джоба на бедняка, за да станат още по богати. И после защо ставали кризите? Защото в крайна сметка тази разлика все някой някога я плаща!
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
Никой не открива америка.Евтини автомобилчета със горе-долу модерен дизайн,приемливо качество подплатено от голямата марка зад гърба си.Щото колкото и да ги плюват в България ,че били кошници и *** рената всъщност не са никак лоши коли.Това с което доста спечелиха от Дачия е и фактът,че в моделите на марката има място спокойно да седи 190 сантиметров човек без главата му да опира в тавана.Нещо което нито една друга марка не успя да постигне с компактен модел вече столетие.
отговор Сигнализирай
3
ясен
преди 11 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
Поне по една дачия да може да си купи средният българин , но уви ,няма такива . 90% бедни и 10 % богати!!! А тези коли които ги произвеждаме в Ловеч ще имат съдбата на ровъра !!!
отговор Сигнализирай
2
Дофтур оф були
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До АнонименМи на един хал сме.Иво Прокопиев има завод в Украйна.Питай Костов и Кунева.
отговор Сигнализирай
Новини