IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как правилно да съхраняваме гумите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Анонимен 20в Германия никой, който не живее в планините, не е чувал за смяна на зимни с летни гуми. Защо ли?Защото си чистят пътищата на момента и както трябва
отговор Сигнализирай
24
край
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Всесезонните гуми не са икономичен компромис. Те са здравия разум. По-скъпи са малко от зимните и летните. Спестяват досадното чакане при черничките глупчовци, които ти говорят на "ТИ" и са " мнооо големи разбирачи". И както вече отбелязах с тях нормалния шофьор е в по-голяма безопасност защото се износват за 2-3 години т.е. каучука им е по малко остарял и на мокро спират и "изплуват" по малко от зимните. Зимно време карате по често на мокро и много по-рядко на сняг. Не всеки може да го разбере
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Парите за зимни гуми се изплащат с едно внезапно спиране, когато някой *** с летни или всесезонни гуми ти изскочи, защото не му стигнало мястото да спре на стопа. Разбира се това, че гумите монтирани на джанти трябва да се напомпат още преди да го сложим на съхранение е точно обратното на това, което препоръчват производителите - налягането да се НАМАЛИ.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
всесезонните гуми са икономичен компромис между двойната инвестиция в 2 комплекта зимни и летни гуми и имат добро поведение в 90% от случаите. който може да си позволи 2 комплекта, да не го мисли. всесезонните гуми във времето се изнасят повече заради по-големия пробег в сравнение с 2 комплекта. гумите са една от най-важните слабо възприемани инвестиции - влияят на разход, пътно поведение, спирачен път, амортизация и т.н. поради което трябва да се подбират целесъобразно и спрямо шофирането
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Здравейте ,Има и истина в това .Но чак тебешир глупости .
отговор Сигнализирай
20
до 21
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Пълна глупост! Ако беше вярно щеше да има и всесезонни обувки!
отговор Сигнализирай
19
Край
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 11
До 10 г. само в Смолян, Пампорово и Боровец ще карат със зимни гуми. Хората ще узреят за разумния избор- всесезонната гума. До тогава глупостта - "такава гума няма" ще е напуснала и най-тъпите шофьори.
отговор Сигнализирай
18
край
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
Зимните гуми се държат по-лошо от всесезонните на вода /много малко се кара на чисто снежна настилка/. Със зимни и летни гуми Вие сте в по-дълго време в риск отколкото с всесезонни гуми. Когато карате по-малко от 25-30хил. км. годишно не успявате да износите грайфера на зимните и те остаряват стават на 7-8 г. и пак не ги хвърляте. Всесезонната на 2-3г. вече сте я износили и реално карате постоянно с нови гуми. Разума казва всесезонна гума. Пък който иска да храни черните хора от гумаджииниците.
отговор Сигнализирай
17
Циганин
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
p.s - 4 . По последните изследвания -дори е предпочително да се кара с алумиеневи джанти и зимата -снега не се набивал в джантите ... Гумите трябва да се махат след 60-70 000 км или 3-4 години ,а при някой шофьори и след 30 -40 000 км стават за "***" . За гуми не икономисвайте -по добре нови типа Ханкок отколкото втора употреба Мишелин .Една смяна на гуми и баланс е 25 лева - а едни джанти ставащи от 200 -400 лева . Направете сами сметка си .
отговор Сигнализирай
16
Циганин
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Статията е преписана от някъде и видимо малко редактирана и без да замисля автора на тази статия е пуска тази статията която е слабичка и то доста слабичка . Гумите като се свалят се маркират ЗЛ ,ПД .... за следващият сезон задните да отидат отпред ,а предните отзад на кръст -за да има правилно износване . 2 Гумите ако са с джанти те се съхраняват вертикално , без джанти -хоризонтално .3 Лятно време се кара в България с алуминеви джанти ,а зимата с железни - за да се избегне допълнителни пари
отговор Сигнализирай
Новини