IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как правилно да съхраняваме гумите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
До 17
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Дори и на склад, не е сигурно, защото трябва в него да се поддържа определена влажност, светлина, температура, а не вярвам. Гумата остарява при определени условия. Говоря като материал. Втвърдява се и започва да се пука. Вулканизацията продължава така да се каже от ултравиолетовата светлина,температура и т.н. Имах едни летни на 5 години с грайфер. Астра 75 коня въртеше гуми на 2-ра с тях на сух асфалт :), правете сметка какви ***, за спиране и не говоря. Други имах - спаднаха от напукване.
отговор Сигнализирай
14
младен
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Моите гуми седят на хотел ама се съмнявам някой да се грижи за тях така както е описано. И тъй като и аз нямам такива условия, куки муки и сие, а и няма да ги обръщам всеки месец, с 20лв. си спестявам разкарването до тавана и цапането на колата просто.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 36 Не харесвам 7
Тоя специалист по гумите дава страшни съвети.10 г. можели да се карат гумите.???10 г.Е срока ако са на склад.След 5 г.гумата се хвърля така че да не я намери някой който ще я вземе и ще се пребие.Еди път купих втора употреба на Мишелин зимни.на 6г.Голема грешка.Няма тръгване и спиране.имаха над 5мм грайфер.Захвърлих ги на вилата да неги сложи гумаджията на някой.От гуми и спирачки икономия не се прави.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 38 Не харесвам 9
Такова животно като всесезонни гуми няма..Не си правете майтап с тези работа-това е все едно да си купи човек всесезонно яке.
отговор Сигнализирай
11
Striker
преди 10 години
Харесвам 38 Не харесвам 5
До Анонимен и всички с всесезонните гуми.Имам Москвич. който доскоро карах и беше с всесезонни гуми. Както паднеше 1см. сняг и нямаше тръгване. Купих си за него зимни гуми и всички планини бяха мои. Затова по-важно от зимната гума няма, както и по принцип от гумата.
отговор Сигнализирай
10
Ползвател
преди 10 години
Харесвам 47 Не харесвам 1
Зимните гуми са колкото важни за потеглянето, толкова и за спирането, а ако питате мен спирането е даже по-важно.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 56 Не харесвам 8
Аз нали съм балък, си купувам и летни, и зимни гуми, и плащам на гумаджия да ми ги прегледа, балансира и монтира. Как не съм се родил тарикат, че да си купя всесезонки и да си ги сменям сам на десет години.. Бай *** най го е страх да не настине и да не се мине!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
До Анониментъй, тъй. той космича и 100 е дигал сигурно. 1-2 пъти в живота си.съвременните гуми си имат своите предимства при експлоатацията в различни пътни, товарни и скоростни условия.който не му дреме какво и кога кара, видинКи вече май нема, за сметка на това пластмасови *** бол, кеф му тигър, кеф му корморан и дебика, кеф му мейдинчайна.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 41 Не харесвам 8
До 123456На заледено стават единствено гуми с шипове пич! Дали са всесезонни,зимни или летни ефектът е един и същ!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 25 Не харесвам 21
До крайПо времето на Соца нямаше такова чудо: летни-зимни гуми.Карахме си с всесезонни,а Москвича на баща ми не ме е оставял никъде,ни по планини,ни по дерета! Като сложим допълнително това,че почти 99% от МПС-тата бяха със задно предаване,коментара е излишен!
отговор Сигнализирай
Новини