IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Fiat връща първообраза на "Жигула"


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
До ха-ха-ха-ха-ха :)))Дивак, лицензионно производство, повтори си го 54 пъти, дано осъзнаеш. На италианците им е платено, освен това учавстват и в строителството на завода.П.С. То не е като бая ти *** да произвежда калашници без лиценз и понеже е хитрец си скатава завода в САЩ... Да видим ще получи ли някога от когото и да било бая ви *** каквато и да било технология ;-)
отговор Сигнализирай
21
БЕРИЯ
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
РЕНАТА ОТИДОХА ОТ ПЛОВДИВ В РУМЪНИЯ ,ЩОТО И ТОГАВА ИМАШЕ ШМЕКЕРИ КАТО БОЙКО БЕКАПЕТО. В ЛОВЕЧ СЕ СГЛОБЯВАШЕ И ЧАСТИЧНО ПРОИЗВЕЖДАХА ЧАСТИ ЗА "МОСКВИЧ"412.
отговор Сигнализирай
20
Читател
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
До DARKЗатова казах, че са се сглобявали като CKD, а не SKD. Лошо няма, при SKD локализацията може да достиа и 70% (при БулгарРено май не са стигнали 20%, но може и да греша). Въпреки всичко, това продължава да бъде сглобка на една чужда кола. Все едно да кажеш, че сако Hugo Boss, което е ушито в Гоце Делчев, с платове доставени от Хюго Бос, по формите на Hugo Boss, но с български конци и копчета (даже и да им пише Hugo Boss) - ще стане "българско сако". Няма място за въздишки, само напред!
отговор Сигнализирай
19
DARK
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До ЧитателИма доста компоненти за *** Рено които са се произвеждали тук локално.А на *** Алпин всички компоненти от стъклопластика което е цялото купе отгоре са произвеждани тук.
отговор Сигнализирай
18
Читател
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
И, разбира се, трябва да кажа, че има и една технология SKD - която е още по-примитивна. По тази технология една готова кола, грубо казано, се разглобява, се праща някъде и се сглобява на место. Основно се прави с цел пестене на мита. Вижте във интернет и по двете думи SKD и CKD да разберете повече.
отговор Сигнализирай
17
Читател
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
До До 8Разбира се, 124 от Ловеч се е казвал "Пирин", не "Балкан" и той имал доста разлики от жигулата. Той е бил италианско производство, пристигнал в България със свалени гуми и други едри части, които тук се сглобяват заедно. Докато Жигула е доста модифицирана версия от руснаците, те променят над 30 едри компонента, което прави фактически друга кола. Дали е по-лоша или по-добра - е друг въпрос, но това вече не е италиански фиат. Има в тубата хубаво филмче за жигулата и връзката й фиат.
отговор Сигнализирай
16
Читател
преди 10 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Все не разбирам мрънкащите българи. Колите които са се произвеждали в България - се произвеждали по технологията CKD (Completely Knock Down). Това се отнася и за ***-рено и за Фиат 124 в ловеч а и за Great Wall днес. С две думи - една кола пристига разглобена, и после се сглобява на место. Това не прави една държава автопроизводител!!! По същата логика и технология в Русия в момента се сглобяват и BMW X5/6 и мердцедес, VW и други. Няма какво да въздишате по старото време!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
До Анонимен 13Задачата на един автомобил (машина) е да си изкара безаварийно гаранцията и толкова. Може да провериш какъв е реалния пробег на много от днешните коли - в немски сайт за втора ръка коли има бенцове и баварци на по над 500 000 км натрупани за 4-5 години. Коя кола от 70те години ще понесе такова каране? Или дали ти ще понесеш добре такова пътуване с кола от 70те години?
отговор Сигнализирай
14
Селянин
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
еми след като го карат белите хора 15 години и ние ще го видим по Бг пътищата
отговор Сигнализирай
13
до 8
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
А Рено се сглобяваше в Пловдив, не в Ловеч.
отговор Сигнализирай
Новини