IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Fiat връща първообраза на "Жигула"


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
До 8
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До Анонимен Има около 200-250 ФИАТ 124 сглобени в Ловеч. Мисля че модела се водеше "БАЛКАН". Отличаваха се от "Жужа-ракетата" по дръжките на вратите и по-ниското окачване (оригинално 124ката е с 30(или 40) мм по ниска от Жигуль, отделно си бяха запазили дисковите спирачки отзад. Жигуль е лицензно копие на 124ката, но инж.Толиати (италианец, нает от руснаците) преработва модела за адаптиране към руските условия и за това окачването е с удължен ход, а задните спирачки са с барабани и др.
отговор Сигнализирай
11
непукист
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Не виждам причина да се изостря тона във форума истината е ,че у нас през 60-те г. на 20 век са се сглобявали две марки които за времето си бяха много добри,но за съжаление ни издърпаха килимчето .
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Пак ГошоГлупако,Ловеч и Пловдив са различни места.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 30 Не харесвам 17
Кой каквото ще да говори, но Жигулата си остава една от най-гениалните коли на всички времена, практична и със страхотен дизайн, а не като новите пластмасови еднодневки. Само си помислете колко от днешните автомобили ще бъдат все още актуални и в движение след 50 години.
отговор Сигнализирай
8
Жо
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
До 8Аз имах такъв ФИАТ 124, сглобен в Ловеч. Купих го през 1976 г. на старо от един, който работеше в ЦК на БКП..В Ловеч са сглобени около 200 коли. Като нови, колите са ги продавали само с "връзки".Фиат-а изглеждаше точно като този на снимката. Ако се вгледаш- дръжките на вратите са "външни", не като на Жигулата. На всяко болтче пишеше FIAT.
отговор Сигнализирай
7
непукист
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
До Анонимен 8Без лошо чувство ,но Жо не бърка .Наистина през 1967г. в Ловеч започва сглобяване автомобили от марката Fiat като първоначално неофициалното им име е Пирин.Сглобяват се автомобили от сериите 850 Berlina и Coupe,а също и 124Berlina и 124комби.За съжаление през 1971г. производството е прекратено.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 10
До ЖоБъркаш приятел!В България се сглобяваха три модела РЕНО от 1967 до 1970 г.и то в Пловдив.Моделите бяха Рено 10,Рено 12 и Рено-Алпин(двуместен спортен модел ).След като СССР закупи лиценза за производство на ФИАТ 124 и италианците им построиха завода в гр.Толиати,на българските им слуги беше разпоредено да спрат сътрудничеството с РЕНО.те си биха камшика и се договориха с Румънците,които макар и комунисти,не играеха по свирката на Кремъл.
отговор Сигнализирай
5
Garibaldi
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 8
До Mr.STARBUCKS Николов казва,че колите се оскъпяват с електрониката,компютъра и тем подобни.Хората искат отново да карат хубави нови коли като ладата,които вършат същата работа.А не да изкупуват остарелите западни ***,които би трябвало да отиват за скраб.
отговор Сигнализирай
4
Mr.STARBUCKS
преди 10 години
Харесвам 20 Не харесвам 30
До веселин николовНиколов,ама стой си в миналия век бе човек,кой те спира.
отговор Сигнализирай
3
Жо
преди 10 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
МАЛКО ХОРА ЗНАЯТ, че Оригинален ФИАТ 124 се сглобяваше в Ловеч през 1968 г.Казвам оригинален, защото пристигаше като купе и двигател от Италия.Разликата между оригиналния ФИАТ 124 и Жигели е в над 30 възела и части- 4 дискови спирачки, карбуратор, долен разпределителен вал с къса верига, различни размери на буталата, 12 цолови гуми, различни части по окачването, различна спирачна помпа . След като "братушките" започнаха да произвеждат техните Жигули, нашите спряха сглобяването на ФИАТ 124.
отговор Сигнализирай
Новини