IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

VW имал няколко версии на мамещия софтуер


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Нали се сещаш,че да правиш безплатна сервизна акция на 10 годишни коли не го правят много производители, въпреки дефектите по колите им. Тойота поправи проблемите, плати си и глобите заради забавянето си. Еърбеците Таката са доставчик на доста марки и всички имаха проблеми, което не ги оправдава ,че не са тествали тези части преди да ги монтират в автомобилите си. А проблемът при Фолксваген е,че искат да се обявят за производители на някакъв уникален чист дизел,а лъжат целия свят с умисъл.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До Анонимен Не си напълно прав.Йерархичната консервативна система на Тойота за реакция при такива кризи се оказа неефективна и забавяща вземането на решение за изтеглянето на милиони коли с проблема с ускоренията.Доклад на НАСА доказа,че софтуерен проблем няма. Проблемите се обявиха,че са 2-Неправилно монтирани стелки, които могат да блокират *** на газта и самият *** на газта след време и при определени обстоятелства да заяде.Заради това Тойота изтегли колите и смени стелките и ***.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Еми Континетнал правят едни от най-добрите гуми. А за плащането - единствените разобличени ,че си плащат за да ги избират на първо място в тестовете са Фолксваген на Адак. А Тойота трудно ще плаща по целия свят. То ако ставаше и Фолксваген щеше да си плаща,щото доказано са го правили вече. И карал съм и стари , и нови японски коли, и да ти кажа според мен са най-добрите - тихи,пъргави, удобни, икономични, добре изглеждащи и здрави.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Тойота от Турция идва Версото. Другите идват от Англия,Франция и Япония. Не бъркай сервизни акции- безплатни с дефекти,защото колите на Фолксваген дават много дефекти от калпав инженеринг,които се плащат от техните клиенти,а не ги поема Фолксваген. А Тойота са начело на всички класации за здравиа,включително в Германия, по целия свят. А и Тойота има имидж на най-здравия автомобил.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Напротив, моделите на Фолксваген от чисто нови изглеждат стари. Но твоя работа щом ги харесваш. Стилен дизайн при пасат и голф е толкова нелепо,че чак не ми се пише на тая тема. Ако Пасат и Голф за теб са стилни коли, чудя се какво ще кажеш за Пежо, Волво или Ланчия, сигурно не ти харесват.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Пасатите пък са най-пенсионерските и безлични коли на света. Трошки отвсякъде, дори не изглеждат добре, скука пълна. Голф 7 единствено ми харесва, стилен е донякъде, но и той е доста скучен като дизайн, еднакъв до безобразие със старите модели,а и с тия измами по двигателите си е лош имидж от всякъде за немския инженеринг. В този клас харесвам Тойота Аурис - хем има стил, хем спортно излъчване.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
а за японските Тойоти и Нисани даже не искам да говоря, явно това, че отдавна не се правят в Япония оказва влияние на качеството!Имал съм Голф 5, Пасат B5, сега карам Голф 7! Перфектен автомобил за парите си!----------------------- *** то си личи ,че си голфаджия. Най-здравите и технологични автомобили са японските. Тойота всяка година печели всички класации за здравина и надеждност,както Мазда,Субару и т.н. Голф 5 е пластмасова сапунерка с това сиво пластмасово табло и абсурдно скучно.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Не може такава простотия еднакви двигатели от Шкода Фабия до Ауди А6, това е пълна простотия.Фолксваген продават коли с еднакви двигатели,скоростни кутии и части от окачване в коренно различни ценови категории. Как може клиент на А6,който брои 100 000 лева да има еднакъв двигател и ск.кутия с клиент на Шкода Октавия за 28 000 лева. Това е напълно несериозно! Кое му е премиума на Ауди освен марката. А6 е със същата техника като Шкода Октавия и Суперб. Това е менте премиум.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Няма премиум и бюджетни марки. Има премиум и бюджетни класове автомобили. Ауди А1и А3 не ползват двигатели и агрегати на А8. Нито пък имат нещо общо с него. Мерцедес А класа не може да се сравнява с Шкода Суперб. Коя е бюджетната марка в случая? Фолксваген Фаетон ли е бюджетен автомобил или "премиум" марката БМВ 116?------------ Разбира се, че има бюджетни марки като Шкода или Дачия. Ако сравняваш бюджетната Шкода Суперб с Мерцедес Ц клас ти става ясно защо Суперб е по-евтин и по-голям.
отговор Сигнализирай
10
do 1
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Може да спреш да говориш простотии вече. Вземи сравни различните марки и тогава прииказвай простотии. А само да те светна. Има огромна разлика между колите, които се продават на немския и на българския пазар!
отговор Сигнализирай
Новини