IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Руската УАЗ-ка влиза в 21-ви век


Обратно в новината

Коментари Коментари

71
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Ееее, знаех че това писание ще е пълно с руски тро.лове. Абе който иска да купува Уаз-ка, за по-начетените "Hammer"
отговор Сигнализирай
70
???
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
До анонимен:Диференциал е слаб на Уазка-та. Аз съм с 8 клас,а ТИ ?(Диференциала на Уазката е слаб )...Да не си теглил танк ?Аз съм теглил повреден ЗИЛ 130 работилница , а за терена да не ти говоря (пресечена местност). Само 5 700 кг.Направо сте смешни !Какви 100 или 500 кг.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
абе тва да живееш само в(с) миналото, знам ли....
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Руската УАЗ-ка влиза в 21-ви векТова е цяло чудо от 19-ти век направо в 21. Само не ми е ясно защо двигателя е Гейро5 а не Азиато5.
отговор Сигнализирай
67
Shopp™
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 14
Отворете мобилето, ако има уазка на повече от 50 000, те па на. И на 50 000 изглеждат като от филм на ужасите. И повтарям, няма граждански и военен вариант - има една единствена боклучлива версия.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
До СпомениБеше на 9 години, с изминат пробег 340 000 км. без основен ремонт.-----------------Хахаха! Ти май не разчиташ добре километража. На 340 000 е била ***, когато я опрашил комския дървосекач.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 12
Над 15 години съм карал това чудо на съветската техника и никъде не ме е оставила. Претоварвал съм я с над 100 кг. По татово време държавното не се жалеше. Товареше се докато клекне. Нямаше чупене. Мотора и ходовата част бяха железни. През блата съм минавал без да ги усети. В сегашно време опитах с един джип да направя същиат номер какъвто правех със съветската техника но горкият джип така затъна че после докарах фадрома да го изтегля. Абе руската машина си е железна от където и да я погледнеш.
отговор Сигнализирай
64
До 73
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Шоп ли си, *** ли си не знам...Но не си прав.Има две модификации - гражданска и военна.Главната разлика е в ходовата част. Военната е с гаранция за 4 пъти по-голям пробег, без ограничение по качеството на пътищата.Правителството на Етиопия през войната там, след като се напати от Тойота, поръча в Русия ходовата част на УАЗ-ките и смени ходовата част на всички Тойоти, които имаха. (хиляди)Не си спомням кой модел бяха и как точно им ашладисаха мостовете и колелата от УАЗ, но това е факт.
отговор Сигнализирай
63
Спомени
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
За около 6 месеца карах подобна УАЗ-ка. Беше на 9 години, с изминат пробег 340 000 км. без основен ремонт. Поскърцваше, подрънкваше, подрусваше, но вървеше безотказно. След това поех нова Латвия, но това е друга история
отговор Сигнализирай
62
Shopp™
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 13
Вие добре ли сте, ше ме скъсате от смех. Граждански модел, военен модел! Това чудо на техниката има само един модел, руснаците немат акъл за две разновидности.
отговор Сигнализирай
Новини