IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелови коли, коли на бензин... Идва ли краят им в Европа?


Обратно в новината

Коментари Коментари

72
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Направо да слагат радио изотопни генератори като при сателитите. 110кВт + че и ще грее постоянно. Капсулован, живот в космоса около 2 до 5 години, в атмосфера 10+. Лошото на двг с вътрешно горене е термалната му ефикасност. КПД около 32-35%, другото е загубено в топлообмен, но лесен за поддръжка.
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 7
И двете технологии са скапани. Чичо ми пътуваше София-Бургас и ибратно, през Пловдив с личния си автомобил поне 3-4 пъти в седмицата и за година и половина, кола за 70 000 лева се скапа, а дилърът не одобри гаранцията. Уж беше 100 000 километра, но с 10 уловки. Не повече от 20 000 километра на година. Пълни ***. Уж напреднала технология и не знам си какво, а се скапва по-бързо от старите автомобили. Вижте G класите от 90те. Могат да минат по 600 000 км. А сега ...
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Идва, идва...То така се почва - първо стандарт Евро 6, че да свикнат хората, после в един удобен момент директно ще забранят колите на дизел и бензин нацяло...Да му мислят арабите и другите икономики, дето зависят изцяло от петрола.Волво вече ще правят колите си минимум като хибриди.
отговор Сигнализирай
69
байхейс
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
шенгеноидите нацяло изперкаха
отговор Сигнализирай
68
Изобретател
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 7
В друга статия се похвалих за реактивен двигател с батерия. Тук ще се похваля с БГ секретния проект за кола с батерии за часовник. Най-голямата трудност засега е движението на север, защото трябва ток(виж глобуса) връщане примерно от Хелзинки става само по инерция. Най трудно ще е за тези дето са на сафари в ю африка защото ще карат само нагоре на връщане. Това мисля да го решим с една малка кибритена кутийка пълна с резервни батерии (може да се пълни като има промоция в Лидл или от другаде)
отговор Сигнализирай
67
кебапчета
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
В Европа може и да ги забранят ама в много други части на света ще продължат да си ги произвеждат вкл. Мексико ......... бедните българи и мексиканци са си ценово чувствителни .........
отговор Сигнализирай
66
1
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 13
В германия плащам за 300 коня хибрид 110? данък, а съседа с 220 дизелови миризливи магарета 540? :)
отговор Сигнализирай
65
Гост
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Моля г-н Доросиев да посочи къде да си купя такава кола под 7 години и къде да я зареждам след това. Предлагат се , но над 10 години с издухани батерии. Явно отново рекламка.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
Еми вчера платих данъка си за тази година нов хибрид - 430 лева.Стимула да купуваме еко коли е огромен.На съседа колата му е 11 годишна и данъка и е 23 лева.
отговор Сигнализирай
63
до 60
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Те така говореха и за първия приус от преди 20 години дето още си кара с оригиналните метални батерий. :) :) тесла също след вече 6-7 години нямат дефектни батерий :) ама гроздето е кисело като го нямаш :)
отговор Сигнализирай
Новини